Treue

Alles rund um den Grasshopper-Club Zürich
Autor
Nachricht
Benutzeravatar
Kubi
Beiträge: 1025
Registriert: 01.06.04 @ 11:14
Wohnort: GC ZITY

#11 Beitrag von Kubi »

fcz jungs:

es gaht nöd um d kiddie ziit!!! isch ja logisch das die meiste als chinde es liebli vom grad aktuelle topclub händ -idem zämehang mag eui ussag au stimme mit em meh muet ha als underdog fan....- schliesslich sind ihr scho dazumal einzig und elei fcz fan us überzügig etc gsi....bi chinde spielt ja eh nur de erfolg e rolle, und wenn de usbliibt isch me ganz eifach de looser.
als teenager/erwachsener isch das was ganz anders!! da spielt nüme de erfolg vom team e rolle, sondern s image vom club. ob de club achunt oder nöd,....und tut GC bim breite publikum definitiv nöd (gcfämili, bonze, ...). keis wunder bidem marketing und em vergangene erfolg

King
Beiträge: 11
Registriert: 02.06.04 @ 12:25

#12 Beitrag von King »

Kubi hat geschrieben:fcz jungs:
ob de club achunt oder nöd,....und tut GC bim breite publikum definitiv nöd (gcfämili, bonze, ...). keis wunder bidem marketing und em vergangene erfolg
nöd? ach da het doch de alti sack vor guet 2 wuche en Sch* verzellt im star tv? isch nöd wahr oder?

ich mag mich glaub erinnere das de burscht gmeint het gc isch de beliebtisch verein i de schwiiz, ich han scho damals dänkt, wo händs dänn dich uselah, aber das de Kubi mir jetzt no recht git mit sim letschte satz find ich jetzt doch ganz dicke.

das mit den jugendlichen fans, betreffend gc und fcz etc. gebe ich dir zu einem bestimmten teil recht, man erkennt recht schnell ob einer gc fan ist oder fcz (image). ich muess jedoch säge mut bruchts nöd zum was fan sii, will fan isch mer us überzügig und staht dezu deshalb bruchts au kei mut, jetzt wos eu sit langem wieder schlecht gaht, chönd ihr eu natürlich bade i dem artikel, i dere ziit wos eu guet gange isch, isch jede vo eu hoppers cho und het de gross markiert. also bitte, mit mut het das nüt z'tue.

Benutzeravatar
Kubi
Beiträge: 1025
Registriert: 01.06.04 @ 11:14
Wohnort: GC ZITY

#13 Beitrag von Kubi »

mis biileid, luege nie gc-news......schient meh öpis für fcler zsi!

zudinere antwort:

glaub du häsch mich nöd verstande:
EGAL obs eus guet oder schlecht sportlich lauft, bruchts "muet" (wahrschinlichs falsche wort) zum säge me isch gc fan..... grad wege söttige alte seck wie im TV und ebe de fämili etc.

King
Beiträge: 11
Registriert: 02.06.04 @ 12:25

#14 Beitrag von King »

aha du willsch mir erkläre, dass es nöd eifach isch, als eigentlich normale mensch dezustah, dass mer zu de abnormale ghört ? :wink:

Anyway, find de bricht tortzdem Sch*, de wär nie und niemer usecho, wenn ihr die saison nöd so schlecht gsi wäret.

Benutzeravatar
ZeroWing
Beiträge: 158
Registriert: 03.06.04 @ 16:02
Wohnort: Züri

#15 Beitrag von ZeroWing »

es chönnt sich ja mal jede überlege und da mitteile wänn und wieso er gc fan worde isch....

falls das no öpper weiss......

mich hät en schuelkolleg (sin vater isch bänkler gsih --> bank<-> gc) is probetraining mitgnoh (das muess öppe vor 100 jahr gsih sii ;-)) und han dänn dete jahrelang gspillt.

und rein subjektiv vo mir empfunde: das isch (wenigschtens zu dere ziit) echt en bonze-bahnhofstrass-paradeplatz-verein gsih. entweder mer hät als junior gspillt, will mer wükli sehr guet gsih isch oder dä papi hät vill gäld gha (oder er isch im vorstand gsih). trotz dem typische züri-aristokratische gedankeguet, verbindi ich gc eifach mit schöni erinnerige, chindheit und en dazumal scho professionelle club, wo erfolg will haa. mir sind extrem stolz gish, mit em gc-emblem uf dä bruscht z'tschuute, vor alllem händ eus eh alli gägner ghasst und sind doppelt motiviert gsih gäg eus.

nimmt mi wunder wie es jetzt isch, gihts da öppert, wo bi dä gc-juniore spillt oder vor churzem gspillt hät?

Benutzeravatar
radiohead
Beiträge: 550
Registriert: 04.06.04 @ 6:52
Wohnort: Zürich

#16 Beitrag von radiohead »

Kubi hat geschrieben:fcz jungs:

es gaht nöd um d kiddie ziit!!! isch ja logisch das die meiste als chinde es liebli vom grad aktuelle topclub händ -idem zämehang mag eui ussag au stimme mit em meh muet ha als underdog fan....- schliesslich sind ihr scho dazumal einzig und elei fcz fan us überzügig etc gsi....bi chinde spielt ja eh nur de erfolg e rolle, und wenn de usbliibt isch me ganz eifach de looser.
als teenager/erwachsener isch das was ganz anders!! da spielt nüme de erfolg vom team e rolle, sondern s image vom club. ob de club achunt oder nöd,....und tut GC bim breite publikum definitiv nöd (gcfämili, bonze, ...). keis wunder bidem marketing und em vergangene erfolg
wo ichjung gsi bin, isch de fcz de topklub gsi und au basel. es wär mir trotzdem nie in sinn cho, so es liibli z'chaufe geschweige dn eso eis aazhie

Bob
Beiträge: 18
Registriert: 04.06.04 @ 7:11
Wohnort: ZH

#17 Beitrag von Bob »

es will mir hier doch keiner angeben, dass er nach reifer überlegung und gutem abwägen der pros & contras (geld, "grad an bonzen", clubleitung, investoren etc.) fan eines fussballclubs wurde. das ist doch einfach eine emotionale sache, die meistens durch zufällige faktoren entschieden wird.

Benutzeravatar
Kubi
Beiträge: 1025
Registriert: 01.06.04 @ 11:14
Wohnort: GC ZITY

#18 Beitrag von Kubi »

na klar!! aber bei deiner rein emotionalen entscheidung wirst du ja automatisch von deinem bisher erlebten und erfahrungen fczmanipulationsgelaber etc. beeinflusst!! und du willst mir ja nicht klar machen, dass man absolut nix über einen verein weiss, wenn man fan wird (ausser als kind eben)!!!
hab nie was gesagt von abwägen der pros und contras!! ...aber schon mal was vom unterbewusstsein gehört??

Benutzeravatar
Sooderso
Beiträge: 64
Registriert: 15.06.04 @ 11:20
Wohnort: Wipkingen

#19 Beitrag von Sooderso »

Bob hat geschrieben:es will mir hier doch keiner angeben, dass er nach reifer überlegung und gutem abwägen der pros & contras (geld, "grad an bonzen", clubleitung, investoren etc.) fan eines fussballclubs wurde. das ist doch einfach eine emotionale sache, die meistens durch zufällige faktoren entschieden wird.
..., die durch charakterliche Eigenschaften entschieden wird.
FCZ FOREVER

Benutzeravatar
Harvey
Beiträge: 699
Registriert: 31.05.04 @ 10:07
Wohnort: Eastern Switzerland

#20 Beitrag von Harvey »

Sooderso hat geschrieben:
Bob hat geschrieben:es will mir hier doch keiner angeben, dass er nach reifer überlegung und gutem abwägen der pros & contras (geld, "grad an bonzen", clubleitung, investoren etc.) fan eines fussballclubs wurde. das ist doch einfach eine emotionale sache, die meistens durch zufällige faktoren entschieden wird.
..., die durch charakterliche Eigenschaften entschieden wird.
Dem zufolge ist es also eine Charakterfrage, ob man GC- oder FCZ-Fan wird! Ist das deine Überzeugung oder ist es nur Provokation?

Antworten