Spam-thread für alli Bebbis, Schlachthöfler....

Alles rund um den Grasshopper-Club Zürich
Antworten
Autor
Nachricht
Benutzeravatar
rodriguez
Beiträge: 587
Registriert: 30.05.04 @ 16:52
Wohnort: Harturm, Nord-Tribüne, Sektor *, Reihe **, Platz**
Kontaktdaten:

Spam-thread für alli Bebbis, Schlachthöfler....

#1 Beitrag von rodriguez »

Jetz wird natürlich wieder euises Forum mit billige Schadefreudsmitteilige und "GC die Sc....vom See" überschwämmt!

Drum da e Plattform für alli wo Freuid händ am hütige Tag! Ich wott nöd müese i jedem thread dä Müll lese, da isch de richtigi Ort!


!!!!!!!!!!!!ICH LIEBE GC TROTZ ALLEM!!!!!!!!!!!!

Benutzeravatar
Demba_Toure
Beiträge: 1178
Registriert: 19.08.04 @ 1:26

#2 Beitrag von Demba_Toure »

naja die schlachthöfler haben wohl keinen grund hier gross schadenfreude zu verbreiten.

el_mochitto
Beiträge: 967
Registriert: 14.07.04 @ 21:35
Kontaktdaten:

#3 Beitrag von el_mochitto »

guet, diä wo mit "GC die Sc....vom See" chömed, sind eh nöd gad diä mitem grösste intellekt!! bisler hald...

Benutzeravatar
zwölftseptember
Beiträge: 4
Registriert: 13.09.04 @ 17:59

Re: Spam-thread für alli Bebbis, Schlachthöfler....

#4 Beitrag von zwölftseptember »

rodriguez hat geschrieben:Jetz wird natürlich wieder euises Forum mit billige Schadefreudsmitteilige und "GC die Sc....vom See" überschwämmt!

Drum da e Plattform für alli wo Freuid händ am hütige Tag! Ich wott nöd müese i jedem thread dä Müll lese, da isch de richtigi Ort!


!!!!!!!!!!!!ICH LIEBE GC TROTZ ALLEM!!!!!!!!!!!!

Hey fynd ych das aber flott vo dyr das isch jo ganz famos, jetzt hänn myr BAASLER sogar unsere eigene Thread im Insekte Forum :lol:

Benutzeravatar
-Elio-
Beiträge: 2532
Registriert: 25.08.04 @ 21:23

#5 Beitrag von -Elio- »

Hey fynd ych das aber flott vo dyr das isch jo ganz famos, jetzt hänn myr BAASLER sogar unsere eigene Thread im Insekte Forum
nur könnt ihr diesen thread offenbar nicht füllen. :lol: :mrgreen:

OliBoli
Beiträge: 9
Registriert: 28.05.04 @ 19:57

#6 Beitrag von OliBoli »

-GCZ- hat geschrieben:
Hey fynd ych das aber flott vo dyr das isch jo ganz famos, jetzt hänn myr BAASLER sogar unsere eigene Thread im Insekte Forum
nur könnt ihr diesen thread offenbar nicht füllen. :lol: :mrgreen:
wieso sötte mir au? ich finds mir händs nid nötig. Ich schrieb lieber neutrali und differenzierti sache.

SuNnEsChiii
Beiträge: 923
Registriert: 04.06.04 @ 22:51

#7 Beitrag von SuNnEsChiii »

OliBoli hat geschrieben:
-GCZ- hat geschrieben:
Hey fynd ych das aber flott vo dyr das isch jo ganz famos, jetzt hänn myr BAASLER sogar unsere eigene Thread im Insekte Forum
nur könnt ihr diesen thread offenbar nicht füllen. :lol: :mrgreen:
wieso sötte mir au? ich finds mir händs nid nötig. Ich schrieb lieber neutrali und differenzierti sache.
Mär merkts :roll:

From Dusk
Beiträge: 3
Registriert: 13.09.04 @ 14:36

Hän dr göhrt wegem Cabanas.....

#8 Beitrag von From Dusk »

:mrgreen:

Die Drohige wo aschienend us Booossseeelll chömme; meinsch er leistet sich jetzte en Liebwächter.......
Will in Nature het er jo wirklich nid viell druff, wenn's ums abwehre goht :evil:
Hämmer doch scho erläbt im Atlantis z'Basel wo er d'Hose voller Heugümper gha het :twisted:

Benutzeravatar
fäderli
Beiträge: 5
Registriert: 15.09.04 @ 8:29

eigene Thread

#9 Beitrag von fäderli »

merci, für soviel Beachtig
immer do, und dr volli Durchblick

Antworten