Die Nummer 1, die Nummer 1...

Alles rund um den Grasshopper-Club Zürich
Gesperrt
Autor
Nachricht
Benutzeravatar
Ein wahrer Zürcher
* gesperrt *
Beiträge: 30
Registriert: 01.06.04 @ 13:14

Die Nummer 1, die Nummer 1...

#1 Beitrag von Ein wahrer Zürcher »

HAHA, die Nummer 1 der Stadt sind wir. Aendlich sind er mal uf d'schnurre gheit. Ich mags eu gönne. Und es wird nöd besser nöchscht jahr, nöchscht jahr gahts mit eu id challange-league!!!! Ihr sind so blöd gsi de stiel nöd z'näh, dafür so en meschuggene Jehle z'bhalte. Und de Muff de Judas chönnd er ha, da isch e en arrogante Wixer, also passt er voll zu eu. De Chiab tut scho chli meh weh, aber au er isch jetzt es eländigs Insekt, also chann er mir au gschtole bilbe... So, meh isch zu euem erbärmliche huufe nöd z'säge. Gruess vo änded de gleis, us em wahre Züri :twisted:

Benutzeravatar
BS-Freak
Beiträge: 198
Registriert: 28.05.04 @ 23:34
Wohnort: Lietsch
Kontaktdaten:

Re: Die Nummer 1, die Nummer 1...

#2 Beitrag von BS-Freak »

Ein wahrer Zürcher hat geschrieben:HAHA, die Nummer 1 der Stadt sind wir. Aendlich sind er mal uf d'schnurre gheit. Ich mags eu gönne. Und es wird nöd besser nöchscht jahr, nöchscht jahr gahts mit eu id challange-league!!!! Ihr sind so blöd gsi de stiel nöd z'näh, dafür so en meschuggene Jehle z'bhalte. Und de Muff de Judas chönnd er ha, da isch e en arrogante Wixer, also passt er voll zu eu. De Chiab tut scho chli meh weh, aber au er isch jetzt es eländigs Insekt, also chann er mir au gschtole bilbe... So, meh isch zu euem erbärmliche huufe nöd z'säge. Gruess vo änded de gleis, us em wahre Züri :twisted:
Wieder en stillose FCZ bitrag! Doch ich muess sägä ich gönn im FCZ dr Stadtsieg und hoff das sy döt obä blibe!
http://www.force.ch/sig00.jpg
Den Petric könnt ihr behalten - für immer und ewig!

Benutzeravatar
Godfather
Beiträge: 2832
Registriert: 28.05.04 @ 19:06
Wohnort: Hardturm

#3 Beitrag von Godfather »

Ich würde auch lieber Tararache zurück haben und dem FCZ dafür Chihab und Muff zurückschenken.

p.s. Können wir solche Threads die man auch als Antwort zu einem anderen hätte schreiben können in Zukunft ignorieren, auch wenn man ein "posting-geiler" Basler ist der selber provoziert? :P

Benutzeravatar
BS-Freak
Beiträge: 198
Registriert: 28.05.04 @ 23:34
Wohnort: Lietsch
Kontaktdaten:

#4 Beitrag von BS-Freak »

Godfather hat geschrieben:Ich würde auch lieber Tararache zurück haben und dem FCZ dafür Chihab und Muff zurückschenken.

p.s. Können wir solche Threads die man auch als Antwort zu einem anderen hätte schreiben können in Zukunft ignorieren, auch wenn man ein "posting-geiler" Basler ist der selber provoziert? :P
Ich gebe noch oft meinen Senf dazu! :D :D :D

Wenn ich einen Beitrag dumm finde schreibe ich auch hin das er dumm ist!

PRO Meinungs- und Postingfreiheit

PS: Godfather zeigt Humor :D :P
http://www.force.ch/sig00.jpg
Den Petric könnt ihr behalten - für immer und ewig!

Benutzeravatar
Godfather
Beiträge: 2832
Registriert: 28.05.04 @ 19:06
Wohnort: Hardturm

#5 Beitrag von Godfather »

Schon klar, das Problem ist einfach das solche dummen Threads dann immer wieder zuoberst stehen und für Leute die etwas richtig diskutieren wollen, ohne Kindergarten-Schwanzvergleiche, wird es ziemlich mühsam und unübersichtlich. Ausserdem schreckt es auch neue Mitglieder von der Registrierung ab.

Benutzeravatar
dä arrogant
Beiträge: 845
Registriert: 01.06.04 @ 15:25
Wohnort: wulche 8

#6 Beitrag von dä arrogant »

ohh schrecklich dä wahri zürcher.... heb de latz... eimal dä FC vor eus und scho gits träum... denn redets vo treue fans und so..me gsehts sinds mal am günne füllt sich au d südkurve wieder aber sust... chum bubi.. j'te casse les dents... dä arrogant a.k.a. n richtige zürcher

Benutzeravatar
BS-Freak
Beiträge: 198
Registriert: 28.05.04 @ 23:34
Wohnort: Lietsch
Kontaktdaten:

#7 Beitrag von BS-Freak »

dä arrogant hat geschrieben:ohh schrecklich dä wahri zürcher.... heb de latz... eimal dä FC vor eus und scho gits träum... denn redets vo treue fans und so..me gsehts sinds mal am günne füllt sich au d südkurve wieder aber sust... chum bubi.. j'te casse les dents... dä arrogant a.k.a. n richtige zürcher
Willkommen im Forum... fetter Einstand :D
http://www.force.ch/sig00.jpg
Den Petric könnt ihr behalten - für immer und ewig!

cr3ssface
Beiträge: 1969
Registriert: 29.05.04 @ 20:09
Wohnort: Zürich

Re: Die Nummer 1, die Nummer 1...

#8 Beitrag von cr3ssface »

Ein wahrer Zürcher hat geschrieben:HAHA, die Nummer 1 der Stadt sind wir. Aendlich sind er mal uf d'schnurre gheit. Ich mags eu gönne. Und es wird nöd besser nöchscht jahr, nöchscht jahr gahts mit eu id challange-league!!!! Ihr sind so blöd gsi de stiel nöd z'näh, dafür so en meschuggene Jehle z'bhalte. Und de Muff de Judas chönnd er ha, da isch e en arrogante Wixer, also passt er voll zu eu. De Chiab tut scho chli meh weh, aber au er isch jetzt es eländigs Insekt, also chann er mir au gschtole bilbe... So, meh isch zu euem erbärmliche huufe nöd z'säge. Gruess vo änded de gleis, us em wahre Züri :twisted:
de fcz Pöbel mal wieder, sind ned e mal zfriede wenns mal einisch vor eus sind...tststs
"Und so zogen wir in die Nati A und wir werden wieder Schweizer Meister sein!"

Benutzeravatar
Morgi
Beiträge: 86
Registriert: 01.06.04 @ 17:09

Re: Die Nummer 1, die Nummer 1...

#9 Beitrag von Morgi »

Ein wahrer Zürcher hat geschrieben:HAHA, die Nummer 1 der Stadt sind wir. Aendlich sind er mal uf d'schnurre gheit. Ich mags eu gönne. Und es wird nöd besser nöchscht jahr, nöchscht jahr gahts mit eu id challange-league!!!! Ihr sind so blöd gsi de stiel nöd z'näh, dafür so en meschuggene Jehle z'bhalte. Und de Muff de Judas chönnd er ha, da isch e en arrogante Wixer, also passt er voll zu eu. De Chiab tut scho chli meh weh, aber au er isch jetzt es eländigs Insekt, also chann er mir au gschtole bilbe... So, meh isch zu euem erbärmliche huufe nöd z'säge. Gruess vo änded de gleis, us em wahre Züri :twisted:
Sie es doch mal positiv Muff und Chihab bei GC jetzt hat es dann wieder mehr Zündstoff bei den Derbys :wink:
FCZ The Pride of Zürich !!!
GCN The Shame of Zürich !!!

Benutzeravatar
BS-Freak
Beiträge: 198
Registriert: 28.05.04 @ 23:34
Wohnort: Lietsch
Kontaktdaten:

Re: Die Nummer 1, die Nummer 1...

#10 Beitrag von BS-Freak »

Morgi hat geschrieben:
Ein wahrer Zürcher hat geschrieben:HAHA, die Nummer 1 der Stadt sind wir. Aendlich sind er mal uf d'schnurre gheit. Ich mags eu gönne. Und es wird nöd besser nöchscht jahr, nöchscht jahr gahts mit eu id challange-league!!!! Ihr sind so blöd gsi de stiel nöd z'näh, dafür so en meschuggene Jehle z'bhalte. Und de Muff de Judas chönnd er ha, da isch e en arrogante Wixer, also passt er voll zu eu. De Chiab tut scho chli meh weh, aber au er isch jetzt es eländigs Insekt, also chann er mir au gschtole bilbe... So, meh isch zu euem erbärmliche huufe nöd z'säge. Gruess vo änded de gleis, us em wahre Züri :twisted:
Sie es doch mal positiv Muff und Chihab bei GC jetzt hat es dann wieder mehr Zündstoff bei den Derbys :wink:
Ich finde es schlimm wen ein Club den Erzrivalen Spieler abnimmt!
Es reicht mir schon wenn das bei GC-Basel passiert. Ich bin deshalb
auch 100% gegen den Petric Transfer. Wenn innerhalb einer Stadt gewechselt wird ist das meiner Meinung noch viel schlimmer. Und ich hoffe die Fans goutieren das dann auch so!
http://www.force.ch/sig00.jpg
Den Petric könnt ihr behalten - für immer und ewig!

Gesperrt