Die Nummer 1, die Nummer 1...

Alles rund um den Grasshopper-Club Zürich
Gesperrt
Autor
Nachricht
Benutzeravatar
dä arrogant
Beiträge: 844
Registriert: 01.06.04 @ 15:25
Wohnort: wulche 8

#71 Beitrag von dä arrogant »

ah nöööd, hani scho denkt

Co2
Beiträge: 58
Registriert: 03.06.04 @ 11:20
Wohnort: Südkurve

#72 Beitrag von Co2 »

elei scho nöd!! wer vo oi hätt scho mal elei e choreo gmacht?? alli jede hätt chli WC papier ide hand gha
FCZ!!!!!!!!!!

Isch doch alles nume Spass!

Benutzeravatar
dä arrogant
Beiträge: 844
Registriert: 01.06.04 @ 15:25
Wohnort: wulche 8

#73 Beitrag von dä arrogant »

aber ich merke bringsch immer besseri ussage...

Co2
Beiträge: 58
Registriert: 03.06.04 @ 11:20
Wohnort: Südkurve

#74 Beitrag von Co2 »

Ja muesch!!!!
FCZ!!!!!!!!!!

Isch doch alles nume Spass!

Benutzeravatar
freezer
Beiträge: 326
Registriert: 03.06.04 @ 18:37

#75 Beitrag von freezer »

GC und auch immer noch die Nummer 1 in Sachen Anzahl Meistertiteln und Cupsiegen....nur so nebenbei...

andere Frage: wie gut ist diesr chihab eigentlich? besserer durchschnitt oder mehr?

Benutzeravatar
Ein wahrer Zürcher
* gesperrt *
Beiträge: 30
Registriert: 01.06.04 @ 13:14

#76 Beitrag von Ein wahrer Zürcher »

freezer hat geschrieben:GC und auch immer noch die Nummer 1 in Sachen Anzahl Meistertiteln und Cupsiegen....nur so nebenbei...

andere Frage: wie gut ist diesr chihab eigentlich? besserer durchschnitt oder mehr?
Folgendes: Das mit de Nummere 1 in sache meischtertitel und Cupsieg isch ja schön und guet, aber das isch vergange heit. Jetzt chunnt d'Ziit vom FCZ!!! Es kommt die Zeit, in der die Hoppers untergehn!!!! (Und die isch jetzt hoffendli ändlich cho.)
Zum Chiab: Jääää, chammer sich no drum striite... Ich säge eigendlich er isch (für FCZ-Verhältnis) meh als bessere durchschnitt gsi, zumindescht teilwiis. er hätt oft entscheidendi akzänt gsetzt und au wichtigi goal gschosse (z.B am 14.3.04 im Hardturm... :) ). Ich säge er isch im grosse und ganze en guete maa.... Aber ob er zu eu Floppers passt????? Glaubs nöd!!!!
No öppis: Ich finds sauglatt das min provozierend gmeinte biitrag so vill diskutiert wird, ächt kuuli sach... :lol: aber so ab ändi siite 4 wirds doch eher langwiiliger, also bitte, sorged wider echli für spannig, bringed neui disskusionstheme und provokatione dri, dänn wirds wider amüsant.

Bis bald

Ein wahrer Zürcher.

IRGENDWANN, IRGENDWANN, ZÜNDEN WIR DEN WEICHTURM AN!!!!!

Cheers
Irgendwann, irgendwann, zünden wir den Hardturm an.

Benutzeravatar
freezer
Beiträge: 326
Registriert: 03.06.04 @ 18:37

#77 Beitrag von freezer »

Ein wahrer Zürcher hat geschrieben:
freezer hat geschrieben:GC und auch immer noch die Nummer 1 in Sachen Anzahl Meistertiteln und Cupsiegen....nur so nebenbei...

andere Frage: wie gut ist diesr chihab eigentlich? besserer durchschnitt oder mehr?
Folgendes: Das mit de Nummere 1 in sache meischtertitel und Cupsieg isch ja schön und guet, aber das isch vergange heit. Jetzt chunnt d'Ziit vom FCZ!!! Es kommt die Zeit, in der die Hoppers untergehn!!!! (Und die isch jetzt hoffendli ändlich cho.)
Zum Chiab: Jääää, chammer sich no drum striite... Ich säge eigendlich er isch (für FCZ-Verhältnis) meh als bessere durchschnitt gsi, zumindescht teilwiis. er hätt oft entscheidendi akzänt gsetzt und au wichtigi goal gschosse (z.B am 14.3.04 im Hardturm... :) ). Ich säge er isch im grosse und ganze en guete maa.... Aber ob er zu eu Floppers passt????? Glaubs nöd!!!!
No öppis: Ich finds sauglatt das min provozierend gmeinte biitrag so vill diskutiert wird, ächt kuuli sach... :lol: aber so ab ändi siite 4 wirds doch eher langwiiliger, also bitte, sorged wider echli für spannig, bringed neui disskusionstheme und provokatione dri, dänn wirds wider amüsant.

Bis bald

Ein wahrer Zürcher.

IRGENDWANN, IRGENDWANN, ZÜNDEN WIR DEN WEICHTURM AN!!!!!

Cheers
Wenn der fcz wirklich so gut ist (oder wird), weshalb wechseln dann die Spieler, wenn sie ein Angebot von GC erhalten meist über die Geleise???

liberty_fcz
Beiträge: 13
Registriert: 02.06.04 @ 21:38
Wohnort: irgendwooooo

#78 Beitrag von liberty_fcz »

freezer hat geschrieben:
Ein wahrer Zürcher hat geschrieben:
freezer hat geschrieben:GC und auch immer noch die Nummer 1 in Sachen Anzahl Meistertiteln und Cupsiegen....nur so nebenbei...

andere Frage: wie gut ist diesr chihab eigentlich? besserer durchschnitt oder mehr?
Folgendes: Das mit de Nummere 1 in sache meischtertitel und Cupsieg isch ja schön und guet, aber das isch vergange heit. Jetzt chunnt d'Ziit vom FCZ!!! Es kommt die Zeit, in der die Hoppers untergehn!!!! (Und die isch jetzt hoffendli ändlich cho.)
Zum Chiab: Jääää, chammer sich no drum striite... Ich säge eigendlich er isch (für FCZ-Verhältnis) meh als bessere durchschnitt gsi, zumindescht teilwiis. er hätt oft entscheidendi akzänt gsetzt und au wichtigi goal gschosse (z.B am 14.3.04 im Hardturm... :) ). Ich säge er isch im grosse und ganze en guete maa.... Aber ob er zu eu Floppers passt????? Glaubs nöd!!!!
No öppis: Ich finds sauglatt das min provozierend gmeinte biitrag so vill diskutiert wird, ächt kuuli sach... :lol: aber so ab ändi siite 4 wirds doch eher langwiiliger, also bitte, sorged wider echli für spannig, bringed neui disskusionstheme und provokatione dri, dänn wirds wider amüsant.

Bis bald

Ein wahrer Zürcher.

IRGENDWANN, IRGENDWANN, ZÜNDEN WIR DEN WEICHTURM AN!!!!!

Cheers
Wenn der fcz wirklich so gut ist (oder wird), weshalb wechseln dann die Spieler, wenn sie ein Angebot von GC erhalten meist über die Geleise???

ja weisch..säg etz nur 1 wort GELD!!!!!!!!!! wägä dem sind mir glich besser!!!!!!!!!!!!!!!
Irgendwann, irgendwann zünden wir den Hardturm an!!!

Benutzeravatar
freezer
Beiträge: 326
Registriert: 03.06.04 @ 18:37

#79 Beitrag von freezer »

Kommisch das alle den fcz verlassen....... habt ihr nächstes Jahr überhaupt ne Mannschaft?

liberty_fcz
Beiträge: 13
Registriert: 02.06.04 @ 21:38
Wohnort: irgendwooooo

#80 Beitrag von liberty_fcz »

ja .. das gsehsch dänn! und dä transfer markt isch ja no lang nonig verbii.. vo dem her mach der kei sorge!!!ich a dinere stell würd mir ehner sorge mache das ihr nöd wieder sone sch*** saison händ..!!!!
Irgendwann, irgendwann zünden wir den Hardturm an!!!

Gesperrt