Die Suche ergab 27 Treffer

von Ein wahrer Zürcher
23.06.04 @ 13:13
Forum: Grasshopper-Club Zürich
Thema: GCZ-St.Güllen 0:6
Antworten: 38
Zugriffe: 20860

bitte, bitte, gern gscheh. ich freu mi au uf de 17, WILL MER GÜNNE WERDED!
von Ein wahrer Zürcher
23.06.04 @ 12:59
Forum: Grasshopper-Club Zürich
Thema: Chihab und Muff (a.k.a Judasse)
Antworten: 21
Zugriffe: 4793

du seisch es, FCZler! Aber i eim punkt muess ich dir widerschpräche: De Tararache mag en dumme siech si, und en Heugümper und so wiiter und so fort, aber trotzdem glaub ich das er am FCZ öppis chönnt bringe, das er bim FCZ chönnt stark si, wenn er sich mal iigwönnt! Aber lömmer eus überrasche! Grües...
von Ein wahrer Zürcher
23.06.04 @ 12:02
Forum: Grasshopper-Club Zürich
Thema: GCZ-St.Güllen 0:6
Antworten: 38
Zugriffe: 20860

du, lug, mit "wahrer Zürcher" isch nöd gmeint das ich in Züri gebore bin oder in Züri wohne, sondern das ich sit mehrere Jahre i dä südkurve stahne und für immer und ewig am RICHTIGE, WAHRE Zürcher Stadtklub wird treu si!!!! Ich bin z'Züri gebore, aber wohne tuen ich nöd z'Züri, das isch w...
von Ein wahrer Zürcher
23.06.04 @ 10:09
Forum: Grasshopper-Club Zürich
Thema: GCZ-St.Güllen 0:6
Antworten: 38
Zugriffe: 20860

@Ein wahrer ZIRÜcher! GCN, scheint voll das MODE-Kult-Wort bei den Letzihürdenfanatiker zu sein!!! Absolut hart... dabei, gabs nicht mal einen Hauch von realem was dieses GCN betrifft, reine Wortspielerei, ohni HÄND UND FÜESS!!! (einfach nur Gäääähhhn) Jawoll, du seisch es. Das muess natürli sofort...
von Ein wahrer Zürcher
22.06.04 @ 15:49
Forum: Grasshopper-Club Zürich
Thema: GCZ-St.Güllen 0:6
Antworten: 38
Zugriffe: 20860

Jaja, ihr chönnd scho säge das es nur es testspiel gsi isch, und das er nur mitere schwache mannschaft gspillt händ... Aber glich, es 0:6 chammer nöd nur uf das zruggfüehre, das bewiist für mich eifach das GCN nüme das wahre isch, und ich hoffe und dänke das mer so Resultat au i de neue saison werde...
von Ein wahrer Zürcher
16.06.04 @ 12:51
Forum: Grasshopper-Club Zürich
Thema: Saisonstart am 17.7. gegen Letzipack
Antworten: 17
Zugriffe: 12618

Jaja, das wird dänn öppis. Dänn erläbemer grad es richtig geils Fuessball-fäscht zum afange. (also wennigschtens en teil devo, das werded dänn wohl mir si :D ). Naja, freuemer eus scho, und hoffendli werded die 2 verräter wo da namendlich nüm müend erwähnt werde vom platz gstellt. DE HARDTURM WIRD B...
von Ein wahrer Zürcher
11.06.04 @ 11:39
Forum: Grasshopper-Club Zürich
Thema: Ignore list
Antworten: 10
Zugriffe: 7448

Ha mal ja gstummä. Finds zwar schad, aber äs chönd halt nöd ganz all meh oder weniger normali Biträg schribä... Wobi ich muäs da mal dBasler da inn Lobä, ich finds bis jetzt ganz agnehm mit ihnä chli zdiskutierä und im normalfall blibts au aständig und gepflegt. Anderi chönds nanig so, aber det sim...
von Ein wahrer Zürcher
11.06.04 @ 10:19
Forum: Grasshopper-Club Zürich
Thema: Wen hasst ihr mehr?
Antworten: 60
Zugriffe: 12911

GC hassemer, so isch es. Nää, eigendlich muess ich usnahmswis es paar GC-Fans rächt gäh, will eigendlich langeds wenn mer sin Verein us tüüfschtem herze liebt. Aber trotzdem, chli hass und rivalität ghört dezue, und ich hasse eifach GC und d'GC-Filiale-Basel. Es war in einer Sommernacht am Rande der...
von Ein wahrer Zürcher
11.06.04 @ 9:45
Forum: Grasshopper-Club Zürich
Thema: Ignore list
Antworten: 10
Zugriffe: 7448

Nöö, fänd ich überhaupt nöd witzig, dänn chönntemer ja nüm so amüsant diskutiere? Und usserdem chönntsch dänn dis kuule "thread closed" nüm bringe! Also, definitiv NJET!

Sch* Millionäre.
von Ein wahrer Zürcher
09.06.04 @ 12:29
Forum: Grasshopper-Club Zürich
Thema: Die Nummer 1, die Nummer 1...
Antworten: 112
Zugriffe: 55985

scho wider? herrgott, das häsch mer scho mal gseit. Du wirsch langsam langwiilig.