Welcher in der CH spielende Fussballer sieht am besten aus?

Allgemeines abseits des Fussballs
Antworten

Wele isch de Schönscht?(o=

Ricardo Cabanas
16
40%
Pascal Castillo... (Nur wel süs bestimmt welchi motzed...)
2
5%
Cesar A. Carignano
3
8%
Davide Callà
7
18%
anderi...
12
30%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 40

Autor
Nachricht
cr3ssface
Beiträge: 1969
Registriert: 29.05.04 @ 20:09
Wohnort: Zürich

#31 Beitrag von cr3ssface »

tonton hat geschrieben:
cr3ssface hat geschrieben:@tonton: Gang doch grad zum FCZ... :roll:
Was geht? Ich han no es Bild vom Kavelashvili brucht und denn hani überleit und bin denn uf de FCZ-Page fündig worde.. Dodebii hani no es paar anderst wüesti Sieche gfunde und denn postet. Klar? Das sötted Bispiel für bsunders hässlichi Kreature sii :mrgreen:
Denn isch ja guet...:mrgreen: :mrgreen:
"Und so zogen wir in die Nati A und wir werden wieder Schweizer Meister sein!"

Benutzeravatar
tonton
Beiträge: 1317
Registriert: 09.06.04 @ 12:00

#32 Beitrag von tonton »

anna hat geschrieben:vo wo söll ich wüsse das ihr das nid ernscht meined?? jede het en andere gschmack, mer weiss ja nie... :cry: ez hender mi aber fertig gmacht...





:( :) :D :lol: :mrgreen: :wink:
Sorry isch nöd so gmeint gsi :oops: :oops: :oops: aber das sind würkli zum Teil mega extremi Bispiel gsi :wink:
und wenn's ernst gmeint gsi wär, hetti au no es Bild vo mir ineto :wink: Nei, chline Scherz :lol: Ich gnüsse halt mini verbliebende 2 Wuche Ferie 8)

anna
Beiträge: 463
Registriert: 30.06.04 @ 19:15
Wohnort: nüme dött wie früehner

#33 Beitrag von anna »

oh, da verschtahni di guet! aso i dreie amis so dure weni bim schaffe efach gaaar nüt ztue ha, den fangi z.b. d SuNnEsChiii plage :wink: (tschuldigung!) aber zum guete glück gits ja meischtens irgendöpis woni cha mache, au wens nur öpis seehr sinnloses isch wie archiv noi beschrifte oder so. :wink:

uhu
Beiträge: 4191
Registriert: 10.06.04 @ 20:34

#34 Beitrag von uhu »

Danke tonton für din Iisatz! ...aber das isch ja jetzt würklich es Kabinett des Grauens :shock: :?

Benutzeravatar
tonton
Beiträge: 1317
Registriert: 09.06.04 @ 12:00

#35 Beitrag von tonton »

am beste bringt d'Anna bim Threadtitel no en chliine Hiwiis a, wil susch chans jo sii, dass nöd so abgherteti Forumsuser(Inne) verschrecket oder deswege sogar Alpträum händ :shock:
:wink:

SuNnEsChiii
Beiträge: 923
Registriert: 04.06.04 @ 22:51

#36 Beitrag von SuNnEsChiii »

anna hat geschrieben:oh, da verschtahni di guet! aso i dreie amis so dure weni bim schaffe efach gaaar nüt ztue ha, den fangi z.b. d SuNnEsChiii plage :wink: (tschuldigung!) aber zum guete glück gits ja meischtens irgendöpis woni cha mache, au wens nur öpis seehr sinnloses isch wie archiv noi beschrifte oder so. :wink:
jaja immer ich.. aber mit mir chamers ja mache ;)
mal luege was ich so für schöni chicos finde.. :D

anna
Beiträge: 463
Registriert: 30.06.04 @ 19:15
Wohnort: nüme dött wie früehner

#37 Beitrag von anna »

weli gfallet der den so? chasch ja au ohni föteli, i kenne die meischte hübsche fuessballer vom name und vom ussehe her. :wink:

Benutzeravatar
ze pequeno
Beiträge: 1255
Registriert: 11.06.04 @ 12:14

#38 Beitrag von ze pequeno »

anna hat geschrieben:weli gfallet der den so? chasch ja au ohni föteli, i kenne die meischte hübsche fuessballer vom name und vom ussehe her. :wink:
dr Carlos Varela wär doch sicher was für dich? ?

anna
Beiträge: 463
Registriert: 30.06.04 @ 19:15
Wohnort: nüme dött wie früehner

#39 Beitrag von anna »

ha mer überleit oben söll ufd lischte neh, aber weiss ebä nid so ganz wener in echt usgseht, aso wen en vor dier hesch... und drum hanen ebä nid druf ta... aber i weiss na paar schöni anderi, suech mal paar bildli :wink:

SuNnEsChiii
Beiträge: 923
Registriert: 04.06.04 @ 22:51

#40 Beitrag von SuNnEsChiii »

anna hat geschrieben:weli gfallet der den so? chasch ja au ohni föteli, i kenne die meischte hübsche fuessballer vom name und vom ussehe her. :wink:
hihi ich weiss defür nöd wies heissed.. :P nur das si schön sind °smile°

Antworten