Mister Gulich handeln sie.....

Alles rund um den Grasshopper-Club Zürich
Autor
Nachricht
Benutzeravatar
Sigi Gretasson 2004
Beiträge: 1457
Registriert: 23.07.04 @ 14:12
Wohnort: Thurgovia
Kontaktdaten:

#21 Beitrag von Sigi Gretasson 2004 »

ES ISCH EIFACH NUR NOH ZUM CHOTZE!!!!

DIE ÄRSCH MERKED NÖD DAS ES DÄ MEISCHTE FANS KEI SPASS MEH MACHT DAS HUERE GRÜMPELTURNIERGEKICKE Z'LUEGE!!!!!

AAAAAAAAAAAH! ICH DRÜLL DURRE!!!!
so let your soul glow!

Benutzeravatar
-17-
Beiträge: 284
Registriert: 29.08.04 @ 19:57

#22 Beitrag von -17- »

"Spinnt der eigentlich die Nullnummer in der Verteidigung in den Sturm zu schicken"

he sorry,aber nüüt gege de pasci!! de isch gsecklet wie en verruckte, als einzige isch er am schluss no vom sturm her am keita bis id verteidigung hindere nagsecklet!
ich frög mich eifach wieso mir so viel verletzti hend!!
isches ned chli komisch, dass roli, edu, steph... nach teilwis ned mal eme ganze spiel oder eme monet training schowieder verletzt sind?!!!

Bruno
Beiträge: 50
Registriert: 29.06.04 @ 14:36
Wohnort: 5102 Rupperswil

#23 Beitrag von Bruno »

Das mit den vielen Verletzten stimmt mich auch nachdenklich (nebst vielem anderem). Sind die Trainings falsch, stimmt der Fitnesstand der Spieler usw. Fast unglaublich, dass alles Leistungsträger verletzt sind. Ich bin auch anti-Geiger, aber am Sonntag hatte er keine grosse Reaktions-Möglichkeit. Er hat aber in den vorherigen Spielen alles vergeigt, indem er einen furchtbaren destruktiven Defensiv Fussball spielen lässt. Leider besteht wenig Anlass zur Hoffnung :(

Benutzeravatar
ze pequeno
Beiträge: 1255
Registriert: 11.06.04 @ 12:14

#24 Beitrag von ze pequeno »

ok, mann muss jedoch auch sehen das sich Stepanovs und Lichtsteiner während einem Match verletzt haben, Spycher hat seine Verletzung aus der Nati mitgebrachd...ich weiss nicht ob mann das Verletzungspech nur auf das Trainig zurückleiten kann.

Benutzeravatar
Soccer-Girl
Beiträge: 369
Registriert: 11.06.04 @ 18:33

#25 Beitrag von Soccer-Girl »

-17- hat geschrieben:"Spinnt der eigentlich die Nullnummer in der Verteidigung in den Sturm zu schicken"

he sorry,aber nüüt gege de pasci!! de isch gsecklet wie en verruckte, als einzige isch er am schluss no vom sturm her am keita bis id verteidigung hindere nagsecklet!
ich frög mich eifach wieso mir so viel verletzti hend!!
isches ned chli komisch, dass roli, edu, steph... nach teilwis ned mal eme ganze spiel oder eme monet training schowieder verletzt sind?!!!
GENAU!!

Benutzeravatar
TO BE
Beiträge: 5872
Registriert: 29.05.04 @ 12:19

#26 Beitrag von TO BE »

Händ Girls generell äs Problem "Usseh" mit "Leischtig" zunderscheidä? Wenn einä neu is Spil chunt, denn sötter au chli meh secklä mögä als anderi... Zudem ischer ja eigentlich igwächselt wordä zum Goal machä (Stürmer)

TO BE

Benutzeravatar
lupo_manaro
Beiträge: 236
Registriert: 06.06.04 @ 20:31

#27 Beitrag von lupo_manaro »

TO BE hat geschrieben:Händ Girls generell äs Problem "Usseh" mit "Leischtig" zunderscheidä? Wenn einä neu is Spil chunt, denn sötter au chli meh secklä mögä als anderi... Zudem ischer ja eigentlich igwächselt wordä zum Goal machä (Stürmer)

TO BE
betonig uf eigentlich :wink:
Ich bin ein Möter
Halb Mensch
Halb Köter

Wer fair spielt verliert!

Benutzeravatar
-17-
Beiträge: 284
Registriert: 29.08.04 @ 19:57

#28 Beitrag von -17- »

es isch mir so zimli schnurz ober guet usgseht oder ned wenn er ufem platz staht! ich find eifach er isch eine vo für die mannschaft fightet und das isch ihm azrechne!! irgendwie regt mich da en nunez meh uf wo zwar sini goal schüsst ab und zue, aber zeersch mal e halbi minute blööd umestaht nacheme ballverluscht, bevor er sich denn au wieder chan dezue überwinde wiiterzseckle!!

Antworten