Isch klar dass du im Chindergarte mitmisch du bisch dä Überbegriff vo Chindergarte1.8.8.6. hat geschrieben:WEILER!!!!
Latour raus !?!
- The_Punisher
und du für die SPIELGRUPPE!!!The_Punisher hat geschrieben:Isch klar dass du im Chindergarte mitmisch du bisch dä Überbegriff vo Chindergarte1.8.8.6. hat geschrieben:WEILER!!!!
Blue_white hat geschrieben:ich glaube bluedogs sind füür choreo's vorallem zueständig.. also wie chunnt mer eigentli zu de bluedogs??
Wäär geil wenn mer öppert wüür antwoorte..
- The_Punisher
war AFK!!! schlaumeierThe_Punisher hat geschrieben:WOW hesch aber lang brucht bis de "guet" Konter ussegfunde hesch1.8.8.6. hat geschrieben:und du für die SPIELGRUPPE!!!The_Punisher hat geschrieben: Isch klar dass du im Chindergarte mitmisch du bisch dä Überbegriff vo Chindergarte

Blue_white hat geschrieben:ich glaube bluedogs sind füür choreo's vorallem zueständig.. also wie chunnt mer eigentli zu de bluedogs??
- The_Punisher
DU BIST LUSTIGThe_Punisher hat geschrieben:Jaa genau1.8.8.6. hat geschrieben:war AFK!!! schlaumeierThe_Punisher hat geschrieben: WOW hesch aber lang brucht bis de "guet" Konter ussegfunde hesch![]()
- The_Punisher
http://www.jusos-pb.de/Galerie/gal272.jpgThe_Punisher hat geschrieben:DU nicht, das weiss ich scho lang1.8.8.6. hat geschrieben:DU BIST LUSTIGThe_Punisher hat geschrieben: Jaa genau![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!