jetzt sag ich mal was!

Allgemeines abseits des Fussballs
Antworten
Autor
Nachricht
Co2
Beiträge: 58
Registriert: 03.06.04 @ 11:20
Wohnort: Südkurve

#31 Beitrag von Co2 »

ritschiiiiii hat geschrieben:also ich tschute und wohne beim fc uster.
Isch s nöd chli chalt det? :D
FCZ!!!!!!!!!!

Isch doch alles nume Spass!

Benutzeravatar
ritschiiiiii
Beiträge: 204
Registriert: 13.04.05 @ 12:31

#32 Beitrag von ritschiiiiii »

was wotsch dänn du vo mir du bisch ja fcz fan. ich lan mich dänn nüme provoziere!
und der richtige ricci wäre nämlich froh wenn sein freund castillo wieder zu gc kommen würde!!!!

Antworten