Allgemeines abseits des Fussballs
-
Co2
- Beiträge: 58
- Registriert: 03.06.04 @ 11:20
- Wohnort: Südkurve
#31
Beitrag
von Co2 »
ritschiiiiii hat geschrieben:also ich tschute und wohne beim fc uster.
Isch s nöd chli chalt det?

FCZ!!!!!!!!!!
Isch doch alles nume Spass!
-
ritschiiiiii
- Beiträge: 204
- Registriert: 13.04.05 @ 12:31
#32
Beitrag
von ritschiiiiii »
was wotsch dänn du vo mir du bisch ja fcz fan. ich lan mich dänn nüme provoziere!
und der richtige ricci wäre nämlich froh wenn sein freund castillo wieder zu gc kommen würde!!!!