21. Juni Trainingsauftakt Saison 2005/2006
ich han jetzt ned alles glese, aber no zum pasci! 1. het er mal gseit solang de brunner und de bernegger no bi gc sind gsech mer ihn nüme deht! 2.het er erscht grad chürzlich vomene andere klub gredet und nüüt vo gc verzellt!!
jop ich bin gsi!! de leandro isch aber hüt ned awesend gsi! goalies hend separat training gha bim hueber! dmannschaft het nach em ilaufe zerscht paar üebige zur technik gmacht und nachher hends no locker gegenand gmätschlet, ohni goali.
aber isch fascht chli langwielig ohni wuschu, liechti und co!!
jop ich bin gsi!! de leandro isch aber hüt ned awesend gsi! goalies hend separat training gha bim hueber! dmannschaft het nach em ilaufe zerscht paar üebige zur technik gmacht und nachher hends no locker gegenand gmätschlet, ohni goali.
aber isch fascht chli langwielig ohni wuschu, liechti und co!!
-17- hat geschrieben:ich han jetzt ned alles glese, aber no zum pasci! 1. het er mal gseit solang de brunner und de bernegger no bi gc sind gsech mer ihn nüme deht! 2.het er erscht grad chürzlich vomene andere klub gredet und nüüt vo gc verzellt!!
Zum 1. das wissen wir alle. Zum 2. Ich habe nur gesagt das er das Aufgebot hat für die U21 um sich Fit zu halten (auch die Spieler die Ferien haben sind informiert was sie zu tun haben in sachen Fitness), wenn er das nicht macht, kann er auch seinen Lohn ans Bein streichen. Niemand hat was von GC 1 gesagt. Aber wenn du da mehr weisst von einem anderen Verein kannst du es ja verraten, dann sehen wir auch ob es wirklich stimmt, wenns dann offiziell wird