Streit zwischem Geiger und Nunez

Alles rund um den Grasshopper-Club Zürich
Autor
Nachricht
Franco25

Streit zwischem Geiger und Nunez

#1 Beitrag von Franco25 »

jo de Nunez wehr nach seiner aussage fitt gewessen für das tstspiel gegen Auxer aber geiger liss ihn nicht einmal au die Ersatzbank da durch war nunez sehr verstriten über geiger weill Auxer sehgr grosss Interessen an Nunez hatten und sie Nunez von seiner besten Seite zeigen wollte.
Jede Mannschaft, alle Fans verändern sich, auch GCZ. Aber meine Treue zu diesem Club wird sich nie ändern..Hopp GCZ!

Pyramus

#2 Beitrag von Pyramus »

das hatten wir glaub schon...
Jürg Meier, NZZ, 30.5.2007 hat geschrieben:Treffen wir einen Gleichgesinnten, fachsimpeln wir im Flüsterton. Fernsehübertragungen von GC-Spielen begehen wir in abgedunktelten Wohnungen, als wären es konspirative Treffen.

alkmae

#3 Beitrag von alkmae »

dä söll nid immer so gschisse tue wenner mal ufd tribüne muen!!! :x

Lion King

#4 Beitrag von Lion King »

... und am sonntag spielt er trotzdem von Anfang an.

Geiger wollte wahrscheinlich nur nicht, dass er sich wieder verletzt in einem Testspiel...

cr3ssface

#5 Beitrag von cr3ssface »

Diesen Sonntag schiesst Nunez im Alleingang die Schafe wieder nach Hause! PRO GC-SIEG, PRO NUNEZ! Alle in den Hardturm am Sonntag, dann zeigen wir diesen Schafhirten was Stimmung ist!
"Und so zogen wir in die Nati A und wir werden wieder Schweizer Meister sein!"

Blue- White

#6 Beitrag von Blue- White »

sicher esch de nunez ned emmer en eifache speler aber de beläbt euses offensiv-spel enorm! ich bi öberzügt das er sech weder voll werd ine hänge! und de geiger esch guet berote dra ehn ufzstelle!!!

Am Sonntig muend eifach drü Pönkt ane! Ganz wechtig för de witeri Verlauf vo de Saison !!!

HOPP GC

Michael Myers

#7 Beitrag von Michael Myers »

Blue- White hat geschrieben:sicher esch de nunez ned emmer en eifache speler aber de beläbt euses offensiv-spel enorm! ich bi öberzügt das er sech weder voll werd ine hänge! und de geiger esch guet berote dra ehn ufzstelle!!!
Halt auch nur National! :roll:

Cabanas

Nunez, die Diva

#8 Beitrag von Cabanas »

Man kann es Nunez doch nie recht machen, schon gegen YF Juventus hatte er Streit mit dem Trainer, weil er ihn nicht in die Startaufstellung stellte....Ich glaube, auch wenn der beste Trainer bei GC ist, und alles gut macht, er hätte doch Zoff mit der Diva Nunez. Gut, gegen Schaffhausen kam er auch erst in der 2. Hälfte rein. Komisch, dieser Nunez, und doch ein sehr guter Fussballer. :?
GC forever

GC, de Meischter vom See, Basel isch niene meh.....

Julia

Re: Nunez, die Diva

#9 Beitrag von Julia »

Cabanas hat geschrieben:Man kann es Nunez doch nie recht machen, schon gegen YF Juventus hatte er Streit mit dem Trainer, weil er ihn nicht in die Startaufstellung stellte....Ich glaube, auch wenn der beste Trainer bei GC ist, und alles gut macht, er hätte doch Zoff mit der Diva Nunez. Gut, gegen Schaffhausen kam er auch erst in der 2. Hälfte rein. Komisch, dieser Nunez, und doch ein sehr guter Fussballer. :?
Bin amigs nöd so ganz sicher, öbs am Trainer oder am Nuñez liit.
Ich meine, klar isch er chli en Spezielle und er chan mich au grausam uufrege, aber villicht mues en Trainer halt au mit dem chönne umga.
Wo ihn de Koller uf d Bank gsetzt hät, isch er drum hässig worde will de Koller ihn grad i dem Spiel usegna hät wo er gwüsst hät, dass es au ohni Nuñez sötti lange, aber so ta hät, wie wänn das jetzt eifach Zuefall seg, dass es genau i dem Spiel isch. De Nuñez seit ja selber, wänn s es Spiel gäg Basel gsi wär hett er s viel liechter chönne akzeptiere.
Und wänn ihm de Geiger seit, er müesi jedesmal wänn er uusgwechslet werdi irgendöppis uufmunternds säge zu dem Spiler wo iigwechslet werdi, verstahn ich au, dass er das nöd macht. Muesch doch nöd öpperem go befehle, öb er öpper söll uufmuntere oder nöd, das isch sini eigeni Sach. Villicht macht er sich i de Mannschaft unbeliebt, wänn er s nöd macht, aber das isch dänn au siis Problem.

Ok, villicht verstaht jetzt niemert, was ich mit dem Iitrag wott säge. Ich bin halt mängisch genau de gliich Dickkopf wie er und verstahn ihn drum rächt guet, au wänns für vieli chli schwer verständlich isch...

Wie er sich im Team verhaltet isch sicher nöd ok, das isch klar, aber villicht besseret er sich ja eines Tages tatsächlich, und dänn chan er GC wieder viel bringe.

alkmae

#10 Beitrag von alkmae »

ich meine... jetzt reged sich alli über ihn uuf! denn günnt er di nächschte spiil wider elei und denn hemmer en alli widr gaaaanz doll lieb.

lueged nume so wirds sii.

Antworten