GC Podcast - Vorschläge

Alles rund um den Grasshopper-Club Zürich
Antworten
Autor
Nachricht
Charlie Bronson

Re: GC Podcast - Vorschläge

#911 Beitrag von Charlie Bronson »

Núñez 6:5 hat geschrieben: 21.02.25 @ 16:48 Na ihr habt es schön.

Ich werde immer verhöhnt wenn ich mich als GC Fän oute.

Ist auch das Einzige, was in Zürich fast so verpönt ist, wie Aargauer zu sein. Und damit schliesst sich der Kreis :lol:

Score

#912 Beitrag von Score »

Charlie Bronson hat geschrieben: 21.02.25 @ 17:19

Ist auch das Einzige, was in Zürich fast so verpönt ist, wie Aargauer zu sein. Und damit schliesst sich der Kreis :lol:
Haha genau ihr zwei die gefühlt noch nie auch nur etwas positives über den Verein oder Mannschaft oder Spieler oder Fans geschrieben habt hier drin :lol: Ihr versteht euch mit eurer einstellung gegenüber dem Verein doch blendend mit den FCZlern usw. Deren Ansichten gegenüber unserem Verein deckt sich doch 1zu1 ;)

Lupo

#913 Beitrag von Lupo »

Bist du denn GC Fan??
Vergiss niemals, dass auf der anderen Seite ein Mensch sitzt!

swzh

#914 Beitrag von swzh »

Spielanalyse LS vs GCZ: Last-Minute-Schock, GC Züri nur mit em Unentschiede in Lausanne|Sächsfoif #166

Jetzt ahlose: https://open.spotify.com/episode/7CAyHz ... MQvDIu19CA

Trotz enere furiose Wendi dur en Bojang-Doppelpack muss sich Züri ih de 25. Runde vo de CSSL miteme Punkt begnüege. D Zürcher hännd s Spiel dreht nacheme früehe Rückstand, doch Lausanne hätt ih de Nachspielziit iischalt zrugggschlage – 2:2! Es packends Duell miteme bittere Endi für d Stadtzürcher Grasshoppers. #GCIschZüri

swzh

#915 Beitrag von swzh »

Spielanalyse GCZ vs YB: GC Züri bezwingt YB – De Sonny Kittel trifft zum Sieg | Sächsfoif #167

Jetzt ahlose: https://open.spotify.com/episode/1wg7uN ... MQvDIu19CA

GC Züri sorgt für eh Überraschig und schlaht de amtierendi Schwiizer Meister Young Boys mit 1:0. S goldige Goal schüsst de Sonny Kittel ih de 49. Minute miteme fulminante Volley, wo erst nach de VAR-Überprüefig anerkennt worde isch.
Inere usglichene erste Halbzit hännd beidi Teams Halbchance verbuecht, doch weder de Fassnacht no de Bedia oder au de Sonny Kittel hännd de Bann chönne breche. Erst nach de Pause hätt s Spiel ah Intensität zuegnoh. De erst Club vo de Stadt Züri verwütscht de besseri Start ih die 2. Halbzit, hätt YB unter Druck gsetzt und belohnt sich mit em Füehrigstreffer gad selber. D Berner hännd miteme agressive Ahgriff gantwortet, aber schlussendlich sinds hangebliebe ah de vielbeinige Defensive vo de Zürcher und eusem Rückhalt em Justin Hammel.
Inere hitzige Schlussphase hätt YB vehement uf de Usglich drängt, doch de Hammel rettet GC Züri ih de Nachspielzit mitere spektakuläre Parade gege de Camara. Miteme ufopferigsvolle Kampf sichered sich blauwiis 3 wichtigi Pünkt und blickt jetzt ufs Duell gege St. Galle am nöchste Weekend. #GCIschZüri

swzh

#916 Beitrag von swzh »

Spielanalyse SG vs GCZ: Hörnli x Sächsfoif - Elfmeter-Drama und Unterzahl – GC Züri verlürt ide Ostschwiiz | Sächsfoif #168

Jetzt ahlose: https://open.spotify.com/episode/77PdmV ... uBE5rISMSA

Mit eusne St. Galler Kollege vom FCSG Fan-Podcast hämmer die Episode ade Zürcher Langstrass ufgnoh. Mir reded über d Traditione vo de beide Clubs, wie d Podcasts entstande sind und über s komplette Duell vom FC St. Galle gege GC Züri.

Podcast-Ablauf Hörnli x Sächsfoif:

-Churzinterview direkt nachem Spiel usem Extrazug
-Begrüessig & Vorstellig
-Persönlichi Fan-Gschichte, sportlichi Situation und Podcast-Entstehig
-Spielanalyse: SG vs. GCZ
-Blick ih d Zuekunft die Saison
-Abschluss & Verabschiedig

D Grasshoppers Züri bliebed ih de Ostschwiiz ohni Zählbares. Trotz enere engagierte Leistig münnd sich d Stadtzürcher em FC St. Galle mit 1:3 gschlage geh.
D Zürcher sind zerst die aktiveri Mannschaft gsi, sind denn aber mit em erste St. Galler Goalschuss in Rückstand cho. Churz druff abe isch de nöchst Rückschlag cho: Captain Abrashi gseht ide 22. Minute rot.
Trotzdem hätt de Rekordmeister GC Züri witerkämpft und ih de 32. Minute per Kittel-Elfmeter usgliche. Nach de Pause ischs en wiitere Strafstoss gsi wo d St. Galler wieder beflüglet hätt, bevor de Witzig miteme Traumgoal de Endstand besieglet hätt.
Eusi Nummere 1 de Justin Hammel hätt schlimmers chönne verhindere, doch de ersti Stadtclub vo Züri isch in Unterzahl chancenlos bliebe. Nögst Wuche folgt s Spiel gege de FC Sion im Letzi, darum alli is Stadion! #GCIschZüri

kummerbube

#917 Beitrag von kummerbube »

swzh hat geschrieben: 09.03.25 @ 20:09 Spielanalyse SG vs GCZ: Hörnli x Sächsfoif - Elfmeter-Drama und Unterzahl – GC Züri verlürt ide Ostschwiiz | Sächsfoif #168

Jetzt ahlose: https://open.spotify.com/episode/77PdmV ... uBE5rISMSA

Mit eusne St. Galler Kollege vom FCSG Fan-Podcast hämmer die Episode ade Zürcher Langstrass ufgnoh. Mir reded über d Traditione vo de beide Clubs, wie d Podcasts entstande sind und über s komplette Duell vom FC St. Galle gege GC Züri.

Podcast-Ablauf Hörnli x Sächsfoif:

-Churzinterview direkt nachem Spiel usem Extrazug
-Begrüessig & Vorstellig
-Persönlichi Fan-Gschichte, sportlichi Situation und Podcast-Entstehig
-Spielanalyse: SG vs. GCZ
-Blick ih d Zuekunft die Saison
-Abschluss & Verabschiedig

D Grasshoppers Züri bliebed ih de Ostschwiiz ohni Zählbares. Trotz enere engagierte Leistig münnd sich d Stadtzürcher em FC St. Galle mit 1:3 gschlage geh.
D Zürcher sind zerst die aktiveri Mannschaft gsi, sind denn aber mit em erste St. Galler Goalschuss in Rückstand cho. Churz druff abe isch de nöchst Rückschlag cho: Captain Abrashi gseht ide 22. Minute rot.
Trotzdem hätt de Rekordmeister GC Züri witerkämpft und ih de 32. Minute per Kittel-Elfmeter usgliche. Nach de Pause ischs en wiitere Strafstoss gsi wo d St. Galler wieder beflüglet hätt, bevor de Witzig miteme Traumgoal de Endstand besieglet hätt.
Eusi Nummere 1 de Justin Hammel hätt schlimmers chönne verhindere, doch de ersti Stadtclub vo Züri isch in Unterzahl chancenlos bliebe. Nögst Wuche folgt s Spiel gege de FC Sion im Letzi, darum alli is Stadion! #GCIschZüri
Auszug aus Chrigels heiligen Forumsgeboten:

5. Halte deine Beiträge lesbar, d.h. schreibe nicht Mundart!
atticus hat geschrieben: 28.05.21 @ 0:25Aber wahrscheinlich werde ich mich einfach dumm stellen und das Beste hoffen, wie meistens wenn es um GC geht.

Platzwart

#918 Beitrag von Platzwart »

https://wondery.com/shows/skandal-skand ... co-heymer/

Die Eckel-Story & GC.

Natürlich auch auf Spotify und allen gängigen Podcast-Plattformen.

swzh

#919 Beitrag von swzh »

Die 140. Sektionsversammlig vo de Grasshopper Club Züri Fuessball Sektion mitem Yannick Echave | Sächsfoif #169

Jetzt ahlose: https://open.spotify.com/episode/0ohCHQ ... osOs8IvLMg

Ih dere Episode Sächsfoif, em GCZ-Podcast gahts um d Ihladig zu de 140. ordentliche Sektionsversammlig vom Grasshopper Club Züri. Die Versammlung hätt am Zistig, 11. März 2025 im Millers Studio in Zürich stattgfunde. Nach de offizielle Traktande, drunder d Gnehmigung vo de Jahresbricht und d Wahl vo de Delegierte, gits en Talk mit Exponente us em GCZ-Profifuessball sowie eh gmüetlichi Verchöstig. Mir redet mit em Beachsoccer-Captain vo GC Züri über die wichtigste Theme vo de Versammlig und was Mitglieder erwarte döffed. #GCIschZüri

swzh

#920 Beitrag von swzh »

Rückblick GCZ vs SIO: Spate Jubel - Muci sicheret em GCZ de Usglich | Sächsfoif #170

Jetzt ahlose: https://open.spotify.com/episode/38FR4o ... wvO1i6a7cw

Last-Minute-Usglich: GCZ vs SIO 1:1
GC Züri und de FC Sion trenned sich ih de 28. Rundi vo de CSSL miteme 1:1. De Nikolas Muci rettet de Zürcher ih de 94. Minute en Punkt. Nachere ereigisreiiche erste Hälfti hätt de Kololli Sion per Freistoss in Füehrig bracht (45’+1). Ih de zweite Halbzit hätt Sion d Chance zum 2:0 vergäh, bevor de Numa Lavanchy nacheme Handspiel die rot Charte gseh hätt (68’). De erst Club vo de Stadt hätt uf de Usglich drängt, trifft zerst de Pfoste (86’), ehe de Muci ih de Nachspielzit zum verdiente 1:1 ignetzt hätt. Viel Pech und klars Chanceplus - Jetzt wüssemer wasmer chönnd besser mache. Nach de Länderspielpause staht s Stadtderby vor de Tür gege de FC (30. März, 16:30, Letzigrund). #GCIschZüri

Antworten