Ricci & Bier

Alles rund um den Grasshopper-Club Zürich
Antworten
Autor
Nachricht
ensifera

Ricci & Bier

#1 Beitrag von ensifera »

Interessante Neuigkeiten von "ChieF" @ BWB:
ChieF hat geschrieben:Gestern Abend traff im per Zufall Ricci Cabanas im Club K. in Zürich.

Ich erkundigte mich nach seiener Verletzung und er meinte, dass er gegen Güllen spielen kann.
Er wiederum fragte, ob wir dann viele fans seien, welche nach Güllen reisen, was ich mit bejate resp. hoffe
Dann kam ich auf die Transfers zu reden. Und was mich da erstaunte war, dass er sagte "En Tararache hätt mer nie sölle gah lah, und en Borer au nöd".
Und somit waren wir automatisch bei der Clubführung angelangt und ich zog ein bisschen (nicht mehr all zu nüchtern ehrlichgesagt ) über sie her. Er lachte nur und sagte, dass die natürlich nicht perfekt seie. Ich sagte dann, dass wir Fans uns mal eine Vereinsführung wünschen welche mit Herz dabei seie und vorallem GC fans sind. Wie zB. Hotz.
Er sagte; Klar wäre dass für die fans besser aber er habe lieber erfolg und dafür so eine Führung, wie der FCZ welcher nie erfolt habe.

Schlussendlich sagte ich ihm, sie sollen gefälligst vor dem FCZ in der die Meisterschaft beeneden, denn vor basel werden sie es eh nicht schaffen. Danch lud der mich noch auf ein Bier ein und ich ging weiter und traf dann gleich auf eine weiter berühmthei aus unserer Kurve

Auf Nach Güllen!
AllezHopp!

Salamaleikum, ChieF.

yoda

#2 Beitrag von yoda »

Auf jeden Fall ein belustigender Tatsachenbericht von Chief. Rici hatte für Mihai schon immer grosse Stücke übrig. Ich erinnere mich noch an seinen Kommentar zur Pause bei SAT1 ran, als wir gegen YB glaube ich, in der letzten Rückrunde 4:2 gewannen. Dort lobte er Mihai in den grössten Tönen und titelte ihn den genialsten Mittelfeldstrategen der Schweiz.

Perfekt ist keine Clubleitung. Ansonsten gäbe es kaum Fehleinkäufe von Spielern, leere Stadien oder zu kleine Budgets. Unsere Führung verfolgt auf jeden Fall die Strategie die sie herausgegeben hat. Der Aufbau eines junges Teams, möglichst aus den eigenen Reihen. Gespickt mit Routiniers die man sich leisten kann.
yoda: Forumslegende Ikone, Veteran und Chefarchivar von gczforum.ch

dani20

#3 Beitrag von dani20 »

hmm, wenn das mit ricci stimmt, ist das ziemlic "dumm" von ihm, sich so zu äussern. schliesslich hat er dieser führung vieles zu verdanken. (wäre wohl heute noch in frankreich)
aber dass es vielleicht nicht klug war tararache gehen zu lassen ist klar, sehe ich sehr ähnlich,... bei borer kann man versch. meinung sein. jehle ist eine zukunftshoffnung. lieber jehle als borer im GC-tor als bei einem konkurrenten. oder nicht?
zur führung;
bei so schlechtem abschneiden im letzten jahr SIEMENS+PEUGEOT als sponsoren verpflichten zu können kann wohl nicht genug geschätzt werden. wie brigger jetzt beim ausfall von jehle reagiert hat, finde ich auch tiptop! also wyss und brigger haben mich bisher wirklich überzeugt. vor allem wyss macht mir einen sehr guten eindruck! beim präsidenten und beim trainer bin ich etwas skeptisch,... hoffentlich können die beiden das auch noch ändern!
was mich von zeit zu zeit echt stört ist dieser eugen desiderato. mag ja ein echt netter typ und so sein, aber diese fehler im GC magazin, auf der homepage,... ist doch unglaublich als medienverantwortlicher! findet ihr nicht?
Als der GCZ 1909 zwischenzeitlich aus dem Verband austrat, änderte der FCZ die Klub- und Trikotfarben von rot-weiss auf blau-weiss, was traditionell die Farben der Hoppers waren.

NUME GC ISCH ZÜRI!

Julia

#4 Beitrag von Julia »

dani20 hat geschrieben:hmm, wenn das mit ricci stimmt, ist das ziemlic "dumm" von ihm, sich so zu äussern. schliesslich hat er dieser führung vieles zu verdanken. (wäre wohl heute noch in frankreich)
aber dass es vielleicht nicht klug war tararache gehen zu lassen ist klar, sehe ich sehr ähnlich,... bei borer kann man versch. meinung sein. jehle ist eine zukunftshoffnung. lieber jehle als borer im GC-tor als bei einem konkurrenten. oder nicht?
zur führung;
bei so schlechtem abschneiden im letzten jahr SIEMENS+PEUGEOT als sponsoren verpflichten zu können kann wohl nicht genug geschätzt werden. wie brigger jetzt beim ausfall von jehle reagiert hat, finde ich auch tiptop! also wyss und brigger haben mich bisher wirklich überzeugt. vor allem wyss macht mir einen sehr guten eindruck! beim präsidenten und beim trainer bin ich etwas skeptisch,... hoffentlich können die beiden das auch noch ändern!
was mich von zeit zu zeit echt stört ist dieser eugen desiderato. mag ja ein echt netter typ und so sein, aber diese fehler im GC magazin, auf der homepage,... ist doch unglaublich als medienverantwortlicher! findet ihr nicht?
Ich findes eifach e Frechheit, wie de Borer vom Geiger behandlet worde isch. Er isch Captain gsi, mir händ ihm doch ziemlich viel z verdanke gha (dänked nur mal as Cupspiel gäg de FCB!), und nur wäg es paar schlechte Spiel setzt de Geiger ihn plötzlich uf d Bank. Dänn verzellt er, de Jehle heb ebe sini Chance gnutzt wo de Borer verletzt gsi isch. Gliichziitig wott er aber de Stiel verpflichte, will er offebar doch nöd wott uf de Jehle setze. Wo GC Endi Saison gäg Xamax gspielt hät und scho ziemlich klar gsi isch, dass de Borer gaht, nimmt ihn de Geiger nöd emal me mit, git eus kei Glägeheit, eus vo ihm z verabschiede. Begründig: De Borer gaht ad EM und mues drum i somene Spiel wo s eh um nüüt me gaht nöd mitcho und unnötig Chräft verbruche! Also bitte! Hett em Borer, wo a de EM als dritte Goalie au ohni Armbruch nie zum Iisatz cho wär, extrem gschadet, wänn er 20 Täg vor em Spiel gäg Kroatie na mit GC uf Neueburg wär!

Ähnlich gsehts bim Mihai uus. Er isch 6 Jahr uf em Hardturm gsi, immer mit vollem Iisatz debii gsi. Letschti Saison isch er viel verletzt gsi, hät gar nie Glägeheit gha zum zeige was er chan, und am Schluss händ sie wäg dere blöde rote Charte im Cupfinal beschlosse, ihn chönni mer nüme bruche.

Ich han eifach s Gfühl, de Geiger wott viel z fest en Neuaafang mache. De Bernegger hät im Herbst na ungefähr det wiitergmacht wo de Mäse uufghört hät und hät demit rächt Erfolg gha. Aber bim Geiger mues alles andersch werde, er rüert Spieler use wo viel für euse Klub gleistet händ, und am Schluss erreicht er überhaupt nüüt.

Ich glaub, em Desiderato chasch nöd so en grosse Vorwurf mache. Früener isch de Alain Gozzer na da gsi (de hetteds gschiider bhaltet, dänn hett er jetzt kei Ziit für dümmeri Sache), det händs die ganzi Arbeit z zweite gmacht. Jetzt mues de Eugen das alles elei übernä. D GC-HP isch sicher nüüt grossartigs, aber immerhin isch sie meistens aktuell und das langet mir eigentlich.

Oranje

#5 Beitrag von Oranje »

Julia hat geschrieben:
dani20 hat geschrieben:hmm, wenn das mit ricci stimmt, ist das ziemlic "dumm" von ihm, sich so zu äussern. schliesslich hat er dieser führung vieles zu verdanken. (wäre wohl heute noch in frankreich)
zur führung;
Ich findes eifach e Frechheit, wie de Borer vom Geiger behandlet worde isch. Er isch Captain gsi, mir händ ihm doch ziemlich viel z verdanke gha (dänked nur mal as Cupspiel gäg de FCB!), und nur wäg es paar schlechte Spiel setzt de Geiger ihn plötzlich uf d Bank. Dänn verzellt er, de Jehle heb ebe sini Chance gnutzt wo de Borer verletzt gsi isch. Gliichziitig wott er aber de Stiel verpflichte, will er offebar doch nöd wott uf de Jehle setze. Wo GC Endi Saison gäg Xamax gspielt hät und scho ziemlich klar gsi isch, dass de Borer gaht, nimmt ihn de Geiger nöd emal me mit, git eus kei Glägeheit, eus vo ihm z verabschiede. Begründig: De Borer gaht ad EM und mues drum i somene Spiel wo s eh um nüüt me gaht nöd mitcho und unnötig Chräft verbruche! Also bitte! Hett em Borer, wo a de EM als dritte Goalie au ohni Armbruch nie zum Iisatz cho wär, extrem gschadet, wänn er 20 Täg vor em Spiel gäg Kroatie na mit GC uf Neueburg wär!

Ähnlich gsehts bim Mihai uus. Er isch 6 Jahr uf em Hardturm gsi, immer mit vollem Iisatz debii gsi. Letschti Saison isch er viel verletzt gsi, hät gar nie Glägeheit gha zum zeige was er chan, und am Schluss händ sie wäg dere blöde rote Charte im Cupfinal beschlosse, ihn chönni mer nüme bruche.

Ich han eifach s Gfühl, de Geiger wott viel z fest en Neuaafang mache. De Bernegger hät im Herbst na ungefähr det wiitergmacht wo de Mäse uufghört hät und hät demit rächt Erfolg gha. Aber bim Geiger mues alles andersch werde, er rüert Spieler use wo viel für euse Klub gleistet händ, und am Schluss erreicht er überhaupt nüüt.

Ich glaub, em Desiderato chasch nöd so en grosse Vorwurf mache. Früener isch de Alain Gozzer na da gsi (de hetteds gschiider bhaltet, dänn hett er jetzt kei Ziit für dümmeri Sache), det händs die ganzi Arbeit z zweite gmacht. Jetzt mues de Eugen das alles elei übernä. D GC-HP isch sicher nüüt grossartigs, aber immerhin isch sie meistens aktuell und das langet mir eigentlich.

Tja das esch halt eso... es menschelet halt überall... :wink:

aber julia du weisch jo ned was ide "Kabiene" alles no suscht lauft...
genau wäge dem würd ech mich ned uf en "hetzjagd" gege de Geiger beteilige... loh ihn doch sin Job mache... :wink:

Julia

#6 Beitrag von Julia »

Oranje hat geschrieben: Tja das esch halt eso... es menschelet halt überall... :wink:

aber julia du weisch jo ned was ide "Kabiene" alles no suscht lauft...
genau wäge dem würd ech mich ned uf en "hetzjagd" gege de Geiger beteilige... loh ihn doch sin Job mache... :wink:
Ja, häsch Rächt, ich weiss würkli nöd, was i de Kabine so lauft, aber wo ich gester im Training han dörfe mitlose, wie de Wuschu und de Muff drüber diskutiert händ, was jetzt ächt de Sinn hinter dene Üebige wo sie da müend mache seg, han ich mich i minere Meinig über ihre Trainer liecht bestätiget gfühlt ;)

Hurricane

#7 Beitrag von Hurricane »

Julia hat geschrieben:aber wo ich gester im Training han dörfe mitlose
...isch sones training eigentlich amigs spannend zum go zueluege?

GreeZH hatzi
M.U.

Julia

#8 Beitrag von Julia »

Hurricane hat geschrieben:
Julia hat geschrieben:aber wo ich gester im Training han dörfe mitlose
...isch sones training eigentlich amigs spannend zum go zueluege?

GreeZH hatzi
Wie mers nimmt. S Training sälber isch eigentlich nöd allzu interessant, chasch grad so guet de Juniore vom FC Wollishofe go zueluege, die mached im Training s gliich, aber ich findes halt amigs na interessant z gseh, wie d Spieler mitenand umgönd und so. Chunnsch rächt viel mitüber vo de Stimmig im Team.

freezer

#9 Beitrag von freezer »

ja mönd ihr dänn nüt schaffä das är chönt go luägä???

Julia

#10 Beitrag von Julia »

freezer hat geschrieben:ja mönd ihr dänn nüt schaffä das är chönt go luägä???
Bin na e glücklichi Schüelerin mit 5 Wuche Summerferie...

Antworten