tja... ich finde es daneben, wenn man mit spielern verträge aushandelt, die ihnen stammplätze garantieren.Julia hat geschrieben:Ja, und gliich find ichs denäbet, wänn sie em Jehle en Stammplatz verspreched und dänn gliich en andere holed. Klar, de besti söll spiele, aber ich findes gliich hart für de Jehle. Er hät so lang gwartet, und sobald er d Chance überchunnt verletzt er sich und GC holt en Goalie wo er wahrschinlich nöd anem verbii chunnt. Ich nime aa, er würdi ga, wänn de Ambrosio bliibt (er dörf de Vertrag uuflöse, wänn er nüme s Nummere 1 isch) und das würd ich halt au verdammt schad finde. De Jehle ghört für mich zu GC und zu keim andere Klub!
Klar wäre es für Jehle hart, wenn man ihm nach seiner Genesung Ambrosio vor die Nase setzen würde, anderseits muss die Clubleitung primär an den Club denken, und nicht an die emotionelle Befindlichkeit einzelner Spieler. Wir werden ja sehen ob wir nach der Winterpause Jehle oder Ambrosio wollen, in diesem einen Spiel gegen St.Gallen haben wir nälich noch nicht wirklich gesehen wie gut der Junge ist, oder eben nicht ist...