Schickt Geiger und Gren in die Wüste

Alles rund um den Grasshopper-Club Zürich
Autor
Nachricht
Fireball

Schickt Geiger und Gren in die Wüste

#1 Beitrag von Fireball »

Was für eine Blamage!!! Seit Wochen verfolge ich das Geschehen um GC wieder intensiver. Bis heute habe ich jedes Heimpspiel gesehen. Mit dem heutigen MS gegen Basel muss ich sagen: Das war's. Mit dem Gespann Geiger und Gren werde ich mir die Spiele nicht mehr anschauen. Die Mannschaft hat sich keinen Centimeter weiterentwickelt. Zudem sind die GC konditionell in einer lausigen Verfassung und die Offensive ist absolut lächerlich. Das kann ja gar nicht sein, dass der FC Thun solchen Fussball zelebriert und unsere Mannschaft kein Bein vor das andere bringt. Ich werde nun einen weiteren Brief an den Präsidenten Gulich senden, um Ihm zu raten, endgültig Abschied zu nehmen von Geiger und Gren. Bringt lieber wieder Bernegger!! Aber auch der Walter Iselin, ein Ausbildungskollege zum UEFA-Diplom von Brigger!!, bringt die Nachwuchsmannschaft mit dem Ziel, nicht abzusteigen, definitiv nicht weiter. Ciao GC...... Du bist mit diesen Leuten auf dem falschen Weg! :cry: :cry: :cry:

#15 Cabanas

Re: Schickt Geiger und Gren in die Wüste

#2 Beitrag von #15 Cabanas »

Fireball hat geschrieben:Was für eine Blamage!!! Seit Wochen verfolge ich das Geschehen um GC wieder intensiver. Bis heute habe ich jedes Heimpspiel gesehen. Mit dem heutigen MS gegen Basel muss ich sagen: Das war's. Mit dem Gespann Geiger und Gren werde ich mir die Spiele nicht mehr anschauen. Die Mannschaft hat sich keinen Centimeter weiterentwickelt. Zudem sind die GC konditionell in einer lausigen Verfassung und die Offensive ist absolut lächerlich. Das kann ja gar nicht sein, dass der FC Thun solchen Fussball zelebriert und unsere Mannschaft kein Bein vor das andere bringt. Ich werde nun einen weiteren Brief an den Präsidenten Gulich senden, um Ihm zu raten, endgültig Abschied zu nehmen von Geiger und Gren. Bringt lieber wieder Bernegger!! Aber auch der Walter Iselin, ein Ausbildungskollege zum UEFA-Diplom von Brigger!!, bringt die Nachwuchsmannschaft mit dem Ziel, nicht abzusteigen, definitiv nicht weiter. Ciao GC...... Du bist mit diesen Leuten auf dem falschen Weg! :cry: :cry: :cry:
LAUF MIT!!
< maschinä..! >

Godfather

#3 Beitrag von Godfather »

Kommt alle an die Spiele, jetzt erst recht!

Pete

#4 Beitrag von Pete »

Hi Leutchenz
---aber wir können doch nicht alle Saison zweimal den Trainer auswechseln.............dat jeht det........nicht nachdem, was bei uns in Sachen Trainer in den lezten Jahren abgelaufen ist.........
und ob der Trainer heute wirklich der allein Schuldige war.......na, ich weiss ned so recht........
Es grüsst Pete, Hopper auch in tough times
GC since ever

dani20

#5 Beitrag von dani20 »

:D :D :D
Hello Ihr!
ja was chamer da grosses sägä,... es isch doch eifach peinlich xi, GC so ds gseh.... verlürä isch eis,... aber so!?
wiä willmer dr FCB schlah, wenn als linksverteidiger sonä RIIISÄ PFIFFÄ wiä dr kim jaggy staht? der isch schu sit längerem ä grossä schwachpunkt i dem team und ich chamer ned erklärä, wiä dr brigger das chan verantwortä nachem abgang vom Ziegler! bidr verletzig vom peter jehle hät er das ja au ned chännä verantwortä, oder?
dänn was söll dr nuñez im 2-Maa sturm? dr geige rsöll äntlich schnallä, dass GC eifach mitem falschä system spielt! es 4-4-2 passt ned zu dä spieler vo gc,... andersch chamers ned sägä! dr cabanas sich uf dr falschä position,... dr chihab wär für mich au ned en rechtemittelfeldspieler udn vom villarreal willi garned redä! sicher hät dr wuschu gfählt udn sicher händ vieli internationali iiisätz ka,... aber was da dr Eugen D. wiedermal i sim spielbricht ufdr gcz.ch homepage schribt isch ja unter aller sau! da suechter pausälos usredä, vo afang vom text bis z'letzt! au dr FCb hät nati spieler! und allei das chans ned siii, das isch doch eifach billig!!! :shock:
en echte trainer würd sonerä mannschaft mal chlie an charä hanäfahrä und es paar zur verantwortig ziäh. aber dr geiger, schiiint das ned z'chännä.

im moment gsehni zimli düschter für gc was di nögschtä spiel ahbelangt! ich bi, wiä es paar anderi au, dr meinig, dass GC sich langsam aber sicher vom geiger sött verabschiedä! er schnallt eifach ned wiä er ds team mues zämästellä! has schumal erwähnt, aber wenber dr nuñez will iiisetzä, dä bitteschön als linkä flügel und ned als stürmer näbem touré!

ganz ehrlich gseit ischmer di letschtjährig mannschaft lieber gsie, wo gäg gc zwar verlorä hät, aber immerhin chlie spektakel botä hät bzw. einigermassä nu hät chönnä mithebä! damals häts en schnitt idr mannschaft geh (luut gulich) und was passiert jetzt nach dr höchschtä niederlag wo's je geh hät für GC!?
Als der GCZ 1909 zwischenzeitlich aus dem Verband austrat, änderte der FCZ die Klub- und Trikotfarben von rot-weiss auf blau-weiss, was traditionell die Farben der Hoppers waren.

NUME GC ISCH ZÜRI!

cr3ssface

#6 Beitrag von cr3ssface »

LOL, was mich am Meisten an diesem Spiel aufgeregt hat war das Basellied am Anfang und die Warterei am Schluss! "Z Baasel a euem Schiis Rhyy dööt piss Ich drii!"(5 min. lang).....voll Gaga. Süscht hetts halt na chli zvill Gool geh für de Gegner, naja hend mer halt Mal verlore. Hoffe mer s nöchschte Spiel chunnt wieder besser!

P.S Wieso tragen 80% der Basel Fans hellblaue Jeans!!!??? LOL
"Und so zogen wir in die Nati A und wir werden wieder Schweizer Meister sein!"

Demba_Toure

#7 Beitrag von Demba_Toure »

gc hat in dieser saison noch kein einziges gutes spiel gezeigt. basel ist halt nicht schaffhausen oder xamax. nun kann geiger immerhin nicht mehr behaupten, dass man noch ungeschlagen ist. was die mannschaft mit dem 2-höchsten budget leistet ist einfach jämmerlich. gc spielt in dieser saison wie ein abstiegskandidat. wir hatten bisher einfach auch viel glück. mit 2-3 torschüssen pro spiel ist halt kein blumentopf zu gewinnen.

rdc

#8 Beitrag von rdc »

Zrog zo Geiger ond Gren:

Send halt beidi Verteidiger gsi e erere Aktivlaufbahn. (Guet, de Gren ned emmer) Dorom hämmer itzt halt au de Defensivfuessball. Wenn mer mol vo dem historische Match höt abgseht, esch dDefensive ned so schlächt gsi di Saison, eifach esch de GC gäg vore en Rohrkrepierer gsi. Aber mer muess au gseh, dass em Storm no grossi Verletzigssorge vorhande gsi send oder emmer no send ond de Nuñez höt serscht mol vo Afang aa, gspelt hed (Merci Alain). Ech dänke, dMannschaft hed bes itzt eres Potenzial nonig zeigt. Hoffe aber das werd bald so si, sösch muess mer sech wörklech mol dTrainerfrog stelle.

Ech wörd de Match höt als Schwarze Sonntig ede GC Gschecht abhoke ond noch de nöchschte Matches en Entscheid fälle.

Bes denn hed de Schällibaum au ächli Abstand zo Servette ond esch bereit fören ambitionierte dütschschwyzer Verein. Mer chönnd jo deför de Geiger zo Servette schecke, denn vertöhnds enand wenigschtens. :lol:

Godfather

#9 Beitrag von Godfather »

Koller > Schällibaum

Lion King
Moderator

#10 Beitrag von Lion King »

rdc hat geschrieben:Zrog zo Geiger ond Gren:

Send halt beidi Verteidiger gsi e erere Aktivlaufbahn. (Guet, de Gren ned emmer) Dorom hämmer itzt halt au de Defensivfuessball. Wenn mer mol vo dem historische Match höt abgseht, esch dDefensive ned so schlächt gsi di Saison, eifach esch de GC gäg vore en Rohrkrepierer gsi. Aber mer muess au gseh, dass em Storm no grossi Verletzigssorge vorhande gsi send oder emmer no send ond de Nuñez höt serscht mol vo Afang aa, gspelt hed (Merci Alain). Ech dänke, dMannschaft hed bes itzt eres Potenzial nonig zeigt. Hoffe aber das werd bald so si, sösch muess mer sech wörklech mol dTrainerfrog stelle.

Ech wörd de Match höt als Schwarze Sonntig ede GC Gschecht abhoke ond noch de nöchschte Matches en Entscheid fälle.

Bes denn hed de Schällibaum au ächli Abstand zo Servette ond esch bereit fören ambitionierte dütschschwyzer Verein. Mer chönnd jo deför de Geiger zo Servette schecke, denn vertöhnds enand wenigschtens. :lol:
Wenn das ganze auf Hochdeutsch stehen würde (--> Forumsregeln) würde ich den Beitrag auch noch zu Ende lesen... :roll:

Antworten