Aber immer Ja und Amen sagen ja auch nicht. Im Moment überwiegt halt die Enttäuschung und der Schmerz. In diesem Sinne habe ich Respekt gegenüber deinem Optimismus!SuNnEsChiii hat geschrieben:Gibt's auch was positives was du über GC sagen kannst?![]()
Immer mit Basel vergleichen.. und das ist schlecht und da muss man was ändern... kann's ja wohl nicht sein!
STEPANOVS fällt 6 Wochen aus / sehe schwarz
Re: STEPANOVS fällt 6 Wochen aus / sehe schwarz
- Demba_Toure
- ze pequeno
hauptsach isch mol das de Jaggy endlich nümm spielt, de hetti scho lang mol in Nochwuus 1. Liga gsteckt, das so eine im GC Dress dörf verteidige isch mr eifach es Rätsel, de unterlauft glaub us Prinzip jede Ball, unglaublich! Aber au dr De Nicola isch eifach numme no schwach, friehner woner no bi eus gsi isch ischer eifach no andersch ab, als nachfolger vom Henchoz und/oder Müller het mr en gseh, und jetz? numme no schlecht! und de Salatic wird ohni de Stepanovs sicher au nümm so glänze wie vorher! nei, ich glaub mir werde jetzt so richtiog uf dWelt cho, fascht jedes team in dr Super League het e routinierteri Abwehr als mir, peinlich peinlich!!
ze pequeno hat geschrieben:hauptsach isch mol das de Jaggy endlich nümm spielt, de hetti scho lang mol in Nochwuus 1. Liga gsteckt, das so eine im GC Dress dörf verteidige isch mr eifach es Rätsel, de unterlauft glaub us Prinzip jede Ball, unglaublich! Aber au dr De Nicola isch eifach numme no schwach, friehner woner no bi eus gsi isch ischer eifach no andersch ab, als nachfolger vom Henchoz und/oder Müller het mr en gseh, und jetz? numme no schlecht! und de Salatic wird ohni de Stepanovs sicher au nümm so glänze wie vorher! nei, ich glaub mir werde jetzt so richtiog uf dWelt cho, fascht jedes team in dr Super League het e routinierteri Abwehr als mir, peinlich peinlich!!
Muss dir leider recht geben. Sehe ich ähnlich. Ob Jaggy wirklich Super League-Niveau hat, wage ich je länger, je mehr zu bezweifeln. De Nicola hat sich von seinem Kreuzbandriss offenbar nie richtig erholt bzw. sein damaliges Niveau nie mehr erreicht. Salatic ist soweit okay, aber natürlich unerfahren. Mitreski? Ein transfertechnisches "Missverständnis" sozusagen. Und Lichtsteiner sollte sich endlich mal aufs Fussballspielen konzentrieren und einfach nur die Klappe halten