GC Podcast - Vorschläge

Alles rund um den Grasshopper Club Zürich
Antworten
Autor
Nachricht
Caio#21

Re: GC Podcast - Vorschläge

#1101 Beitrag von Caio#21 »

Flo86erPodcast hat geschrieben: 27.11.25 @ 23:02 86'er Podcast #54 - Gerald Scheiblehner im Gespräch

In der neusten Episode des 86'er Podcast ist unser Cheftrainer zu Gast!

Viel Spass beim hören und Hopp GC!

Link zum Podcast: https://taplink.cc/86erpodcast
OHA! Für mich die beste Podacast-Folge overall! Was ihr zwei Jungs hier für eine informative, sympathische und inspirierende Session rausgehauen habt, genial. Ihr habt Scheibi sehr gut abgeholt, man spürte dass er sich bei euch wohl fühlte. Inhaltlich war cool etwas über seine Anfänge zu erfahren, dann über seine Philosophie und aber zuletzt liess er die Euphorie/Motivation im Team & Verein von eurem Studio bis in meine Stube rüberschwappen. Mann bin ich nun dreifach motiviert fürs Weekend und heiss auf das Derby. Und zuversichtlich für die Saison und Zukunft von GC.
Also BLUE TV sollte euch gerade ein Jobangebot machen - das ist ja wie Tag & Nacht, was wir gestern am Screen zu sehen & hören bekamen und was in eurer 54sten Folge gesprochen wurde. Man würde nicht meinen, dass Ihr das privat macht und die Anderen Geld damit verdienen - tolle Fragen, nicht zulange in einem Thema hängen geblieben und gute Mischung zwischen für den Fan auf GC bezogenenen inhaltlichen Fragen und Allgemeines zum Menschen Scheibi. You made my day, mates. :mrgreen:
@all: hört Euch diese Session an. Und ja, jetzt darf ich das auch mal schreiben, und das ganz ohne Zynissmus, lasst die Jungs einfach schaffen 8)
REKORDMEISTER, ächli Respekt! pro 2* und pro Grasshüpfer :mrgreen:

swzh

#1102 Beitrag von swzh »

SPIELANALYSE FC VS GCZ | 100 JAHR LETZI VOLL FÜR D FÜCHS, KNAPPI DERBYNIEDERLAG | GCZ-FOTOGRAF & USBLICK UF DIE NÖGSTE SPIEL | SÄCHSFOIF #230

Jetzt ahlose: https://open.spotify.com/episode/1EpEqZ ... j-4a72I6QA

Im 100-Jahr ihgmietete Rosthuufe startet Züri mit Druck is Stadtderby: höchs Pressing, klari Chance und en aktive Ufritt präged die erst Halbziit. De Muci und de Diaby chömmed mehrmals gföhrlich zum Abschluss, doch de Ball wett nöd is Netz. Nachere unglückliche Defensivaktion dur en Eckball isch s 0:1 für de FC gfalle, en Rückstand, wo am Spielverlauf nöd entsproche het. Nach de Pause verlürt GC Züri ah Tempo und Durchschlagschraft. Trotz de offensive Wechsel blibt die erhoffti Reaktion im Exil us, und bis uf en harmlose Chopfball vom Zvonarek wird s Goal vom Gegner chuum meh ernsthaft prüeft. D Partie endet 0:1, obwohl de Stolz vo Züri insgesamt viel investiert hätt ih dem Match. Nach em Schlusspfiff chunnts no zu hitzige Szene: Zwei FC-Spieler flüged vom Platz, Euse Clemente gseht die gelb Charte.

Ih dere Episode vom GCZ-Podcast Sächsfoif redemer über s Spiel, sehr intensiv - Wie au über d Schwäche und Kritikpünkt und em Sächsfoif Man of the Match.
Dezue hämmer no ufs Fotografe-Thema ufmerksam gmacht, wie au uf de Usblick vo de nögste Spiel.

Chlini Info zu de Fotografe-Thematik: Wie ih de Episode erwähnt wemmer niemert demit persönlich ahgriffe nur eusi Meinig mitteile, vo dem wo mir mitübercho hennd, us dem Grund hännd mir au kei Näme gnennt. Mir sind allne Lüüt dankbar, wo en Bitrag leistet für de Grasshopper Club Züri, egal ob ufem Platz oder au nebem Platz.

Viel Spass und Hopp GC Züri!

#DeEchtiStadtclub #FirstClubInTown #GCIschZüri

swzh

#1103 Beitrag von swzh »

SPIELANALYSE CHA VS GCZ | PFLICHTSIEG IM KANTON ZUG & SERVETTE-VORSCHAU | SÄCHSFOIF #231

Jetzt ahlose: https://open.spotify.com/episode/2sjl32 ... IPFm2C2xRw

Pflichtsieg in Cham! GC Züri günnt mit 1:2 gege d Zuger und staht im Cup-Viertelfinal. Im GCZ-Podcast Sächsfoif redemer über de Match, über s Cup-Feeling und Servette Genf.

swzh

#1104 Beitrag von swzh »

SPIELANALYSE GCZ VS SFC | BITTERI NIEDERLAG GEGE SERVETTE | SÄCHSFOIF #232

Jetzt ahlose: https://open.spotify.com/episode/0NnGbD ... NdLEvK4v2g

Eh bitteri Niederlag! GC Züri verlürt vor niedriger Kulisse im Letzi gege Servette mit 0:1. Im GCZ-Podcast Sächsfoif redemer über de Spielverlauf, wieso mir nöd hännd chönne reagiere uf s Goal trotz de Wechsel und warum d Lag prekär isch.

swzh

#1105 Beitrag von swzh »

SPIELANALYSE SIO VS GCZ | DRITTI NIEDERLAG IN FOLG! | SÄCHSFOIF #233

Jetzt ahlose: https://open.spotify.com/episode/36lYjy ... wE2dWZ99_A

Uswärts bim FC Sion verlürt GC Züri mit 0:1.
Mir reded im GCZ-Podcast Sächsfoif über die knapp Niederlag, analysiered die beide Halbziite und erkläred warum mir kein "Sächsfoif - Man of the Match" chönnd bestimme.
Nacheme Penalty-Goal für d Sittener, hemmers nöd uf d Reihe bracht zum zrugg cho, trotz ere bessere Afangsphase.
Am 17. Dezember staht YB ufem Programm, zämme uf Bern für eusi Liebi!

swzh

#1106 Beitrag von swzh »

SPIELANALYSE YB VS GCZ | KANTERSIEG FÜR D GSCHICHTSBÜECHER! | SÄCHSFOIF #234

Jetzt ahlose: https://open.spotify.com/episode/3eVfpg ... BpJwVr3k0A

Gad mit 6:2 bodigt de Zürcher Stadtclub d Berner Young Boys!
GC Züri spielt wie gege Sion vo Afang ah mit höchem Pressig und viel Zug uf s Goal vom Heimteam, doch das Mal mit viel meh Erfolg. Im GCZ-Podcast Sächsfoif reded die 3 GC Züri-Fans über s Stadionerlebnis unter de Wuche im Wankdorf, über de Spielverlauf und die kommende Wuche.

Jetzt no d ⁠GCZ-Wiehnachtsgschänk⁠ poschte und verpass nöd ⁠de Grasshopper Cup 2026⁠ am Zürcher Hauptbahnhof.

Bitte entschuldiged, s Mikrofon vom Stephan isch nöd korrekt verbunde gsi.

Caio#21

#1107 Beitrag von Caio#21 »

swzh hat geschrieben: 19.12.25 @ 19:22 SPIELANALYSE YB VS GCZ | KANTERSIEG FÜR D GSCHICHTSBÜECHER! | SÄCHSFOIF #234

Jetzt ahlose: https://open.spotify.com/episode/3eVfpg ... BpJwVr3k0A

Gad mit 6:2 bodigt de Zürcher Stadtclub d Berner Young Boys!
GC Züri spielt wie gege Sion vo Afang ah mit höchem Pressig und viel Zug uf s Goal vom Heimteam, doch das Mal mit viel meh Erfolg. Im GCZ-Podcast Sächsfoif reded die 3 GC Züri-Fans über s Stadionerlebnis unter de Wuche im Wankdorf, über de Spielverlauf und die kommende Wuche.

Jetzt no d ⁠GCZ-Wiehnachtsgschänk⁠ poschte und verpass nöd ⁠de Grasshopper Cup 2026⁠ am Zürcher Hauptbahnhof.

vom Stephan? all sind Katastrophe! schad, usgrechnet nach sonem match, womer gern jedi sekunde retro ufsuge würd wölle…

note: abgstellt nach 3min. schad.
REKORDMEISTER, ächli Respekt! pro 2* und pro Grasshüpfer :mrgreen:

Sergio+

#1108 Beitrag von Sergio+ »

Caio#21 hat geschrieben: 20.12.25 @ 0:06
swzh hat geschrieben: 19.12.25 @ 19:22 SPIELANALYSE YB VS GCZ | KANTERSIEG FÜR D GSCHICHTSBÜECHER! | SÄCHSFOIF #234

vom Stephan? all sind Katastrophe! schad, usgrechnet nach sonem match, womer gern jedi sekunde retro ufsuge würd wölle…

note: abgstellt nach 3min. schad.
Du hast 3 Minuten ausgeharrt? Wow.

Flo86erPodcast

#1109 Beitrag von Flo86erPodcast »

86'er Podcast #55 - Wintercheck / Die Hinrunden-Analyse

Viel Spass beim hören und Hopp GC!

Wir wünschen euch allen Frohe Festtage!

Link zum Podcast:https://taplink.cc/86erpodcast

swzh

#1110 Beitrag von swzh »

SPIELANALYSE GCZ VS SG | NIEDERLAG ZUM JAHRESENDI | SÄCHSFOIF #235

Jetzt ahlose: https://open.spotify.com/episode/3cR9HF ... d-Leip0MoA

Mit 1:2 verlürt GC Züri gege SG s letschte Spiel vom Jahr 2025.
Churz vor Schluss hetmer no d Möglichkeit gha zum usgliche, schlussendlich ischs leider verdient gsi. Mir hennd z dritte s Spiel nomal analysiert und die wichtigste Pünkt ussegnoh, ah was es glege hät, was mer muss besser mache und vorallem: Wie chömmer nögst Jahr erfolgricher sii?

Verpass nöd die letscht Spielanalyse vom GCZ-Fan-Podcast Sächsfoif im Jahr 2025.

Antworten