Hat der FC Basel eine Chance gegen GC?

Alles rund um den Grasshopper Club Zürich

Wie geht das Spiel Basel-GC aus?

Umfrage endete am 06.03.05 @ 19:12

Sieg GC
66
67%
Sieg Basel
21
21%
Unentschieden
11
11%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 98

Autor
Nachricht
Riccifan

#21 Beitrag von Riccifan »

Soccer-Girl hat geschrieben:8:1 für GC 8)
schön wäre es...
Aber wir sollten schon zufrieden sein, wenn GCZ 2:0 gegen Basel gewinnt... :wink:

nicolas

#22 Beitrag von nicolas »

Als thunfan würde ich mich über einen sieg von GC freuen und ich denke wenn basel so weiter spielt habt ihr gute chancen :D

el_mochitto
Re: GCZ-FC Basel

#23 Beitrag von el_mochitto »

GCZSC hat geschrieben:NUNEZ we miss you!

i bi ebefalls gschockt, dass immer no sovil dem nortruuret!
üsen verein bestoht erstens nöd nur us eim spieler und zweitens chan üs so es geldgeils a**** doch gstohle blibe!!
i hans jo au toll gfundä, woner no sini gool gmacht hät, aber dem isches in keinster wiis um dä verein gange!! und sotig bruchemer hald eifach nöd im moment!!

Simmel

Re: GCZ-FC Basel

#24 Beitrag von Simmel »

el_mochitto hat geschrieben:
GCZSC hat geschrieben:NUNEZ we miss you!

i bi ebefalls gschockt, dass immer no sovil dem nortruuret!
üsen verein bestoht erstens nöd nur us eim spieler und zweitens chan üs so es geldgeils a**** doch gstohle blibe!!
i hans jo au toll gfundä, woner no sini gool gmacht hät, aber dem isches in keinster wiis um dä verein gange!! und sotig bruchemer hald eifach nöd im moment!!
word
Magic-Kappi hat geschrieben:Auf der einen Seite stehen die Einschätzungen der Scouts von Hoffenheim, Schalke, Wolfsburg, PSG, ein paar englischen Vereinen und dem Doumbia-Fanclub. Demgegenüber tritt das vereinigte Fachwissen von ein paar Forumsspasten an.

pippo36

#25 Beitrag von pippo36 »

hoffentlich liest das bald unser forum-nunez... denn er hat wieder einen sehr nunez-reichen beitrag gepostet...
In guten wie in schlechten Zeiten - Die Farben der Kurve als Sinnbild für Treue und Stolz
Alex Miamorsch hat geschrieben:User pippo36 hat einmal mehr als einziger den Kopf eingeschalten!

Anerkennung und Dank!

cabanas w

#26 Beitrag von cabanas w »

ich hoff gcz günnt isch ja klar
nur dä spycher brüchtis scho er isch eifach dä hammer und ohni ihn wirds nöd eifacher mier chönd no froh sii isch dä cabanas däbiii schad isch dä blöd chimenez nöd gspeert gäg gcz das isch ächt äs a......
hey wenn ihr lust hend fcb fans fertig zmache gönd uf www.benihuggel.ch
die det mached gcz au u fertig im forum und ich muss gcz verteidige freu mi u uf hilf vo eu schönä no
gcz muss kämpfe und siege
we love you gcz!

terminator

#27 Beitrag von terminator »

cabanas w hat geschrieben:hey wenn ihr lust hend fcb fans fertig zmache gönd uf www.benihuggel.ch
die det mached gcz au u fertig im forum und ich muss gcz verteidige freu mi u uf hilf vo eu
Oh Gott, bitte verschone uns in Zukunft damit!
Niemand liebt uns. Scheissegal!

pippo36

#28 Beitrag von pippo36 »

wer schleicht sich nur im huggelforum rum :roll:
In guten wie in schlechten Zeiten - Die Farben der Kurve als Sinnbild für Treue und Stolz
Alex Miamorsch hat geschrieben:User pippo36 hat einmal mehr als einziger den Kopf eingeschalten!

Anerkennung und Dank!

eichiv

#29 Beitrag von eichiv »

pippo36 hat geschrieben:wer schleicht sich nur im huggelforum rum :roll:
schliesse mich dem an..lassen wir die hackfresse hackfresse sein und kümmern uns um unsere eigenen sörgeli..
GCZ Forever hat geschrieben:Es ist ein Forum und ich darf so viele Themen eröffnen wie ich will... Für dies ist ein Forum da...

Antworten