i bi ebefalls gschockt, dass immer no sovil dem nortruuret!
üsen verein bestoht erstens nöd nur us eim spieler und zweitens chan üs so es geldgeils a**** doch gstohle blibe!!
i hans jo au toll gfundä, woner no sini gool gmacht hät, aber dem isches in keinster wiis um dä verein gange!! und sotig bruchemer hald eifach nöd im moment!!
i bi ebefalls gschockt, dass immer no sovil dem nortruuret!
üsen verein bestoht erstens nöd nur us eim spieler und zweitens chan üs so es geldgeils a**** doch gstohle blibe!!
i hans jo au toll gfundä, woner no sini gool gmacht hät, aber dem isches in keinster wiis um dä verein gange!! und sotig bruchemer hald eifach nöd im moment!!
word
Magic-Kappi hat geschrieben:Auf der einen Seite stehen die Einschätzungen der Scouts von Hoffenheim, Schalke, Wolfsburg, PSG, ein paar englischen Vereinen und dem Doumbia-Fanclub. Demgegenüber tritt das vereinigte Fachwissen von ein paar Forumsspasten an.
ich hoff gcz günnt isch ja klar
nur dä spycher brüchtis scho er isch eifach dä hammer und ohni ihn wirds nöd eifacher mier chönd no froh sii isch dä cabanas däbiii schad isch dä blöd chimenez nöd gspeert gäg gcz das isch ächt äs a......
hey wenn ihr lust hend fcb fans fertig zmache gönd uf www.benihuggel.ch
die det mached gcz au u fertig im forum und ich muss gcz verteidige freu mi u uf hilf vo eu schönä no
gcz muss kämpfe und siege
we love you gcz!
cabanas w hat geschrieben:hey wenn ihr lust hend fcb fans fertig zmache gönd uf www.benihuggel.ch
die det mached gcz au u fertig im forum und ich muss gcz verteidige freu mi u uf hilf vo eu