Das isch doch wohl en Witz, oder? Dä Mitreski isch zwar grösser, aber physisch isch dä Wuschu sicher besser...
Von der Fitness her gesehen ist Mitreski wahrscheinlich der Beste. Er ist immer sehr schnell und auch ein Kraftpaket. Und bleibt stets auf seinem physischen Niveau, während es Andere schnell aus ihrer Form wirft.
So en Witz...Sorry aber ich ha ja de Mitreski au gse am Sunntig und muss eifach sege, dass de unbruchbar isch. Das de Geiger de überhaupt ufstellt. Da chumi au gad zum negschte Thema. De Geiger....aso ich halt nüt vo im. Warum macht de immer d Uswechslige nach de 80. Minute? Das bringt doch nüt, das mummer eifach gse. I de 60. münds cho. Klar chönd di Spiller wo igwechsled werded nüt zeige i 10 Minute. Und denn die Startformatione wo er amig bring...unverständlich. Usserdem ghärt en Vilarreal is zentrale Mittelfeld doch nöd an Flügel. Und aso als en Muff isch denn de Nunez no 5 mal besser....
Ja und? Dann vergleich ihn mal mit gleichaltirgen oder jüngeren Spielern... Und übrigens: mit 24 gehört man im Fussball nicht mehr zu den Anfängern...
isch den kein Witz, physisch gshe het e Grössi vomene Spieler sicher ifluss, de Wuschu isch vilicht e Kraftpaket und het e gueti Ussdur, und sicher au kei schlechti physische veranlagig, aber am Mitreski chunnd er eifach nit verby, au nit de Seoane wo guet zuegleit het!
Jonas12 hat geschrieben:Aber wege däm nervts mich glich, wie ideelos er mängmol spielt.
Aber me sött en no bhalte, viellicht tuet er no de chnopf uf...
Gruess
:::::::::.Jonas12.:::::::::
für Kreativ Abteilig hemer jo gnueg Lüüt, Nunez, Eduardo, Villarreal usw... de Mitreski muess nit die guete Idee ha...hauptsach er spielt solid, ich stell mr en immer vor wie de Papa Bouba Diop. De hetti ähnlichi Physische veranlagig..