Transfer Thread
-
el_mochitto
wötsch aso säge du kennsch mi nid?Pyramus hat geschrieben:bin zwar auch von winti, aber das ist mir neu...anna hat geschrieben:dateschutz, da chani nix dezue säge-17- hat geschrieben: @anna: und woher weisch du das?![]()
nei, winti isch chli, da kenned denand all, und süs kennsch immer öper wo dä ander kennt...![]()
wens agebot wür stimme würer vilich scho cho. weiss halt nid.
übrigens spielt er au sehr guet ide verteidigung, wobii sini position scho im mittelfeld isch.
mich kennt da ine jede. zumindest het mich jede scho mal gse. glaub ich. sehrwahrschindlich. etvtl. zimli sicher nöd. nei.anna hat geschrieben:wötsch aso säge du kennsch mi nid?Pyramus hat geschrieben:bin zwar auch von winti, aber das ist mir neu...anna hat geschrieben: dateschutz, da chani nix dezue säge![]()
nei, winti isch chli, da kenned denand all, und süs kennsch immer öper wo dä ander kennt...![]()
übrigens spielt er au sehr guet ide verteidigung, wobii sini position scho im mittelfeld isch.i di scho! nei seich, aber weni wüsst wer du bisch würemer sicher gmeinsami bekannti usefinde, weni di nid gar kenne
oh, das tönt aufregend.....anna hat geschrieben:wötsch aso säge du kennsch mi nid?Pyramus hat geschrieben:bin zwar auch von winti, aber das ist mir neu...anna hat geschrieben: dateschutz, da chani nix dezue säge![]()
übrigens spielt er au sehr guet ide verteidigung, wobii sini position scho im mittelfeld isch.i di scho! nei seich, aber weni wüsst wer du bisch würemer sicher gmeinsami bekannti usefinde, weni di nid gar kenne
Jürg Meier, NZZ, 30.5.2007 hat geschrieben:Treffen wir einen Gleichgesinnten, fachsimpeln wir im Flüsterton. Fernsehübertragungen von GC-Spielen begehen wir in abgedunktelten Wohnungen, als wären es konspirative Treffen.
- GC-Züri-Fan-Aargau
@ anna
he du muesch dich mal oute bi mir.
vo dir hani scho so unglaubliche Sache ghört
wött eifach mal gseh wie so öpper usgseet
he du muesch dich mal oute bi mir.
vo dir hani scho so unglaubliche Sache ghört
wött eifach mal gseh wie so öpper usgseet
www.gczüri.ch
Das Fussballteam der Strafanstalt Pöschwies spielt regelmässig - aber immer nur zu Hause
Das Fussballteam der Strafanstalt Pöschwies spielt regelmässig - aber immer nur zu Hause
-
el_mochitto
-
el_mochitto