Die Nummer 1, die Nummer 1...
-
liberty_fcz
GC, GC der MEISTER vom SEE!!!Co2 hat geschrieben:He lüüt! ich hör uf!! han gad gmerkt das sich d FCZler nöd sötted uf das niveau abe la!! es isch eh immer s gliche!! ,ir sind besser nei mir!!!
aso easy!! sorry wenn ich oii ziit in aaspruch gno han!! bye
1929- HARDTURM I EUSNÄ HERZÄ EUSÄS DIHAI- 2007
- Ein wahrer Zürcher
- * gesperrt *
Ach, was für e brillianti antwort. Wenn eine scho igseht dass das ganze sinnlos isch dänn muesch nöd mit so Sch* cho. Egal, ich find au dass das ganze eigendlich voll weich und uf underschtem niveau isch, trotzdem machts spass die Floppers-Niederhasli-Spastis z'provoziere!!!!!Grasshoppers hat geschrieben:GC, GC der MEISTER vom SEE!!!Co2 hat geschrieben:He lüüt! ich hör uf!! han gad gmerkt das sich d FCZler nöd sötted uf das niveau abe la!! es isch eh immer s gliche!! ,ir sind besser nei mir!!!
aso easy!! sorry wenn ich oii ziit in aaspruch gno han!! bye
Irgendwann, irgendwann, zünden wir den Hardturm an.
- dä arrogant
jetzt chunnsch au mit so usdrück wie spasst... chum wahre zürcher...
und ja isch doch immer s glich zwüsched eusne zwei züri klubs... mir lueged jetzt wiiter und bald hämmers resultat... uf jede fall gits n härte zwei kampf nexti saison und uf das freui mi....
dä arrogant hät gsproche... und wer will krieg du nicht denn du bist lieb wir f*** deine gang du schlampe ihr seht alle aus wie junkies
und ja isch doch immer s glich zwüsched eusne zwei züri klubs... mir lueged jetzt wiiter und bald hämmers resultat... uf jede fall gits n härte zwei kampf nexti saison und uf das freui mi....
dä arrogant hät gsproche... und wer will krieg du nicht denn du bist lieb wir f*** deine gang du schlampe ihr seht alle aus wie junkies
- Ein wahrer Zürcher
- * gesperrt *
jaja, klar scho in ordnig. Du bisch de master of Heugümper. Ts,ts,tsdä arrogant hat geschrieben:jetzt chunnsch au mit so usdrück wie spasst... chum wahre zürcher...
Irgendwann, irgendwann, zünden wir den Hardturm an.
-
König Salomon
- Ein wahrer Zürcher
- * gesperrt *