swzh hat geschrieben: ↑20.02.25 @ 5:40
Zürigschicht: GCZ-Logo Designerin Adelina Haegler-Rütschi | Sächsfoif #165
Jetzt ahlose:
https://open.spotify.com/episode/1RedBt ... MQvDIu19CA
D Adelina Haegler-Rütschi, isch am 16. Mai 1871, uf d Welt cho also genau 15 Jahr 3 Mönet 16 Täg vor de Gründig vom Grasshopper Club Züri.
Sie isch eh Zürcher Grafikerin gsi, wo ca. 1916 s Logo vom Grasshopper Club Zürich entworfe hätt. Das Logo, hätt us de inenand verschlungene wisse Buechstabe “G” und “C” uf blauem Hintegrund bestande, prägt bis hüt s Erschinigsbild vom erste Stadtclub. No churz zum familiäre: D Haegler-Rütschi hätt so au en nachhaltige Ihfluss uf d Identität vom Club. Sie isch d Tochter vom Ulrich Alfred Rütschi und de Elisabeth Ester Rütschi gsi.
Ih dere Episode redemer über d Adelina wo bis hüt unvergesse bliebt und nöd die annerkennig übercho hätt wo sie verdient.
#GCIschZüri
ich höre den podcast zwar gern.. aber das penetrante, erste zürcher stadtclub.. zürch gewinnt spiel.. echte klassiker bim spiel gegen servette..
ja man kann penetrant nerven über niederhasli statt zürcher.. hat auch anscheinend wirklich wirkung gehabt in den medien, da man immer weniger niederhasli und mehr zürcher liest und hört..
aber wir sind hopper.. und wir sind stolze hopper.. lieber doch stadtzürcher hopper, statt zürcher..
es scheint mir, da hat SW ein gewaltiges ego problem, wenn man uns hopper nennt..
jeder weiss, gc isch züri, da können auch 2000 fcz nasen was anderes behaupten.. jeder weiss, wir sind der 1. und erfolgreichste stadtclub.. die ennet schreien penetrant "einzig zürcher club" da die neidisch und dumm sind.. die haben ja sonst nichts vorzuweisen.. jede diskussion mit einem rwaler wieso wir oder sie besser sind zum fanen, lauft darauf aus, dass sie ja wahre zürcher sind.. die haben keinen anderen grund.. und das obwohl die noch in zürcher hand sind (meine wette, dass canepa der letzte schweizer präsi von denen ist.. nächste hand wird ausländisch sein, und nicht malenobitch)
dennoch danke an SW an den einsatz.. trotz vielen negativen stimmen.. lass doch von hatern nicht runterkriegen
hopp^gc