Streit zwischem Geiger und Nunez
Streit zwischem Geiger und Nunez
jo de Nunez wehr nach seiner aussage fitt gewessen für das tstspiel gegen Auxer aber geiger liss ihn nicht einmal au die Ersatzbank da durch war nunez sehr verstriten über geiger weill Auxer sehgr grosss Interessen an Nunez hatten und sie Nunez von seiner besten Seite zeigen wollte.
Jede Mannschaft, alle Fans verändern sich, auch GCZ. Aber meine Treue zu diesem Club wird sich nie ändern..Hopp GCZ!
-
Blue- White
- Michael Myers
Nunez, die Diva
Man kann es Nunez doch nie recht machen, schon gegen YF Juventus hatte er Streit mit dem Trainer, weil er ihn nicht in die Startaufstellung stellte....Ich glaube, auch wenn der beste Trainer bei GC ist, und alles gut macht, er hätte doch Zoff mit der Diva Nunez. Gut, gegen Schaffhausen kam er auch erst in der 2. Hälfte rein. Komisch, dieser Nunez, und doch ein sehr guter Fussballer. 
GC forever
GC, de Meischter vom See, Basel isch niene meh.....
GC, de Meischter vom See, Basel isch niene meh.....
Re: Nunez, die Diva
Bin amigs nöd so ganz sicher, öbs am Trainer oder am Nuñez liit.Cabanas hat geschrieben:Man kann es Nunez doch nie recht machen, schon gegen YF Juventus hatte er Streit mit dem Trainer, weil er ihn nicht in die Startaufstellung stellte....Ich glaube, auch wenn der beste Trainer bei GC ist, und alles gut macht, er hätte doch Zoff mit der Diva Nunez. Gut, gegen Schaffhausen kam er auch erst in der 2. Hälfte rein. Komisch, dieser Nunez, und doch ein sehr guter Fussballer.
Ich meine, klar isch er chli en Spezielle und er chan mich au grausam uufrege, aber villicht mues en Trainer halt au mit dem chönne umga.
Wo ihn de Koller uf d Bank gsetzt hät, isch er drum hässig worde will de Koller ihn grad i dem Spiel usegna hät wo er gwüsst hät, dass es au ohni Nuñez sötti lange, aber so ta hät, wie wänn das jetzt eifach Zuefall seg, dass es genau i dem Spiel isch. De Nuñez seit ja selber, wänn s es Spiel gäg Basel gsi wär hett er s viel liechter chönne akzeptiere.
Und wänn ihm de Geiger seit, er müesi jedesmal wänn er uusgwechslet werdi irgendöppis uufmunternds säge zu dem Spiler wo iigwechslet werdi, verstahn ich au, dass er das nöd macht. Muesch doch nöd öpperem go befehle, öb er öpper söll uufmuntere oder nöd, das isch sini eigeni Sach. Villicht macht er sich i de Mannschaft unbeliebt, wänn er s nöd macht, aber das isch dänn au siis Problem.
Ok, villicht verstaht jetzt niemert, was ich mit dem Iitrag wott säge. Ich bin halt mängisch genau de gliich Dickkopf wie er und verstahn ihn drum rächt guet, au wänns für vieli chli schwer verständlich isch...
Wie er sich im Team verhaltet isch sicher nöd ok, das isch klar, aber villicht besseret er sich ja eines Tages tatsächlich, und dänn chan er GC wieder viel bringe.