Hello Ihr!
ja was chamer da grosses sägä,... es isch doch eifach peinlich xi, GC so ds gseh.... verlürä isch eis,... aber so!?
wiä willmer dr FCB schlah, wenn als linksverteidiger sonä RIIISÄ PFIFFÄ wiä dr kim jaggy staht? der isch schu sit längerem ä grossä schwachpunkt i dem team und ich chamer ned erklärä, wiä dr brigger das chan verantwortä nachem abgang vom Ziegler! bidr verletzig vom peter jehle hät er das ja au ned chännä verantwortä, oder?
dänn was söll dr nuñez im 2-Maa sturm? dr geige rsöll äntlich schnallä, dass GC eifach mitem falschä system spielt! es 4-4-2 passt ned zu dä spieler vo gc,... andersch chamers ned sägä! dr cabanas sich uf dr falschä position,... dr chihab wär für mich au ned en rechtemittelfeldspieler udn vom villarreal willi garned redä! sicher hät dr wuschu gfählt udn sicher händ vieli internationali iiisätz ka,... aber was da dr Eugen D. wiedermal i sim spielbricht ufdr gcz.ch homepage schribt isch ja unter aller sau! da suechter pausälos usredä, vo afang vom text bis z'letzt! au dr FCb hät nati spieler! und allei das chans ned siii, das isch doch eifach billig!!!
en echte trainer würd sonerä mannschaft mal chlie an charä hanäfahrä und es paar zur verantwortig ziäh. aber dr geiger, schiiint das ned z'chännä.
im moment gsehni zimli düschter für gc was di nögschtä spiel ahbelangt! ich bi, wiä es paar anderi au, dr meinig, dass GC sich langsam aber sicher vom geiger sött verabschiedä! er schnallt eifach ned wiä er ds team mues zämästellä! has schumal erwähnt, aber wenber dr nuñez will iiisetzä, dä bitteschön als linkä flügel und ned als stürmer näbem touré!
ganz ehrlich gseit ischmer di letschtjährig mannschaft lieber gsie, wo gäg gc zwar verlorä hät, aber immerhin chlie spektakel botä hät bzw. einigermassä nu hät chönnä mithebä! damals häts en schnitt idr mannschaft geh (luut gulich) und was passiert jetzt nach dr höchschtä niederlag wo's je geh hät für GC!?
Als der GCZ 1909 zwischenzeitlich aus dem Verband austrat, änderte der FCZ die Klub- und Trikotfarben von rot-weiss auf blau-weiss, was traditionell die Farben der Hoppers waren.
NUME GC ISCH ZÜRI!